niko belic Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 Ik heb weer opnieuw begonnen ben nu bij breaking at the bank of caliquna (ofzo) en dasr heb je die key card voor nodig maar ik krijg hem niet omdat dat kind nooit thuis is zelf niet de aangegeven tijden Help me Please Ps ik speel op PS2 'mvg Niko Belic Reageren
MegaPilot Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 (bewerkt) Klik hier voor meer informatie over Millie Perkins. Doe wat andere missies en kijk af en toe eens of ze thuis is, ze moet ooit thuis zijn. Overigens hoef je niet te daten met Millie, als je haar doodschiet tijdens een date, dan kan je de Keycard bemachtigen zonder te daten. Millie heeft verder geen Special Outfit die ze aan jou kan geven, dus ze doodschieten is de beste oplossing. Succes en prettig kerstfeest. Bewerkt: 25 december 2008 door MegaPilot Reageren
niko belic Geplaatst: 25 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2008 Ok thnx dus als ik keer kan daten hopelijk moet ik gewoon kogel geven Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 Dat kan je doen. Wat je ook kan doen is het volgende. Je kan iedere keer in je Gimpsuit naar haar toegaan. Ze zal je meteen binnenhalen en een beedje Fun maken. Je krijgt meteen de procenten en je hoeft vedder niks te doen. Of je gaat gewoon netjes met har op een date. Maar onthoud wel Breaking the Bank at Caligula's is geen missie van de directe verhaallijn. Je kan ook eerst alle andere missies doen voordat je deze missie doet. Meer info over de verhaallijn vind je Hier. (Zie dat Breaking the Bank at Caligula's Niet verbonden is met een volgende missie ^^) Meer info over de missie vind je Hier. Rinaldootje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.