max229 Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 Hallo ik heb gta SA en ik een mod geinssstralleerd en bij het laden duur het zo lang kan iemant helpen Reageren
jancoCJ Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 Blijft ie haken in het midden? want als je v2 hebt en niet gepacht laad ie niet meer op de helft Reageren
Remi-X Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 Hallo ik heb gta SA en ik een mod geinssstralleerd en bij het laden duur het zo lang kan iemant helpen Ja, zoals JancoCJ al zegt, je hebt de V1 versie van SA nodig. Of een V2 met een patcher eroverheen. Download DIT en laat die setup uitvoeren in je SA map. Nou heb je een moddable SA. Alleen kan je hiermee geen CLEO scripts gebruiken. Hoe dat werkt, kijk HIER. Dus: Downgrader/patcher program OF CLEO3 installatie tutorial. Reageren
Beagle Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 Hallo ik heb gta SA en ik een mod geinssstralleerd en bij het laden duur het zo lang kan iemant helpen Max229 zegt duidelijk dat het langzaam laad, en niet dat ie blijft hangen. Er zijn een aantal dingen waar het aan kan liggen: 1. Je hebt een *.exe die niet dezelfde versie is als jou spel. Als je een NO-CD hebt gebruikt kan dit voorkomen. Als dit zo is mogen we je niet verder helpen. 2. Sommige mods zijn zo zwaar en groot dat het laden iets langer duurt. Misschien als je nog wat meer informatie geeft over welke mod het is en hoe je het geinstalleerd hebt, kunnen we je beter helpen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.