Puma Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 (bewerkt) Work in progress, moet nog wat dingen veranderen en verbeteren.. Features: -Enorm sterke kracht -Brengt geen schade aan -Grote nauwkeurigheid -Grote magazijnen (zodat je weinig hoeft te herladen) -Vervangt de M4 Bewerkt: 25 december 2008 door Puma Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 Work in progress, moet nog wat dingen veranderen en verbeteren.. Features: -Enorm sterke kracht -Brengt geen schade aan -Grote nauwkeurigheid -Grote magazijnen (zodat je weinig hoeft te herladen) GEWELDIG!! Als hij klaar is wil ik hem echt proberen! Reageren
ikt Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 (bewerkt) Woei. Alleen heb ik 'm al. :V Alleen weet ik niet of hier de extra-schade mode aanstond of de schade uitstond. :V In ieder geval: überpowah, übermagazijn, sneller schieten, übernauwkeurigheid en tot slot heel ver bereik. Bewerkt: 25 december 2008 door ikt Reageren
.Corneria. Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 cool! alleen heb ik geen GTA IV Reageren
Evan Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 Tsja, kogels komen harder aan als je denkt hoor.. Reageren
HA5H Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 Hhahahhaahha! Ziet er echt vet uit Ook heel droog , zo al die rondvliegende auto's. KUTGW Reageren
Beagle Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 En ik zie dat je ook met de GTA IV Film Editor bezig bent geweest? Leuk Reageren
Carl-CJ-Jonhsen Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Luek ja als ik m,n gta iv heb ga ik ,m zeker downloaden Reageren
Exoit Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 Ziet er echt super uit! als ik GTA IV heb wat ik bijna heb ga ik em ZEKER downloaden! Reageren
Shorty_D Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Geplaatst: 8 januari 2009 lol Hier kan je je soms echt mee kapot lachen. Reageren
Tix Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Geplaatst: 8 januari 2009 ik ken deze mod al lekker simpel maar goed Reageren
NickOwnage Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Nice mod, ik ga hem alleen niet Downloaden. Vind ik zonde. Reageren
Beagle Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Nice mod, ik ga hem alleen niet Downloaden. Vind ik zonde. Zonde van wat? Als je een backup maakt is er geen probleem... Je hebt wat lol, je backupt je bestanden en je kan weer gewoon spelen Reageren
Puma Geplaatst: 31 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Nice mod, ik ga hem alleen niet Downloaden. Vind ik zonde. Waarom bump je het topic dan? Reageren
Mevin Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 Ik vind dit niet echt een Gravity Gun, Dit is gewoon een geweer die sterk is. Op een andere website word gewerkt aan de Construct mod (Zit de gravity gun in) Hier is een filmpje ervan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.