Jump to content

Paar GTA IV vraagjes


Joost01

Recommended Posts

Hallo GTA gamers,

Ik heb een paar vragen:

:bier:

1. Is het mogelijk om die treinen te besturen kan alleen instappen en uitstappen, het zijn hele mooie treinen en het lijkt net echt vindt ik.

2. Kan ik ergens andere luxe kleding kopen zoals pakken enz?

3. Hoe kan ik de politie, ambulance en brandweer missies spelen?

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo GTA gamers,

Ik heb een paar vragen:

:bier:

1. Is het mogelijk om die treinen te besturen kan alleen instappen en uitstappen, het zijn hele mooie treinen en het lijkt net echt vindt ik.

2. Kan ik ergens andere luxe kleding kopen zoals pakken enz?

3. Hoe kan ik de politie, ambulance en brandweer missies spelen?

1. Nee dit kan niet meer.

2. Bij de Perseus kun je luxe kleding kopen zoals pakken met stropdassen etc. Deze winkel wordt later uitgelicht in het spel.

3. Deze Vigilante missies (zoals ze heetten) zijn niet meer beschikbaar helaas...

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen de vigilante van de politie is nog beschikbaar, ga in een of andere politie of FIB auto, laat je auto stilstaan, druk dan op E en je kunt de missies gaan doen. Letop dat dit pas na de missie kan dat je deze computer moet gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

3. Deze Vigilante missies (zoals ze heetten) zijn niet meer beschikbaar helaas...

Even voor de duidelijkheid: Vigilante is alleen de naam van de missies die je in een politievoertuig uitvoert. De missies die je met een brandweerwagen uitvoert, zijn de Firefighter missies. Missies die met een Ambulance uitgevoerd worden, zijn de Paramedic missies.

Dat je het even weet, zodat er geen verwarring ontstaat. Met de zin "Vigilante missies zijn niet meer beschikbaar" laat je namelijk vermoeden, dat er geen missies meer met een politievoertuig uitgevoerd kunnen worden in GTA IV.

Link to comment
Delen op andere websites

Oh ja sorry die was ik helemaal vergeten! Idd politie kan wel. Maar taxi, brandweer, en ambulance kan niet...

En ik dacht ook dat Vigilante missies alle overheids- en taxi missies waren. Althans, de taxi's alleen aan het begin en alleen die van Roman.

Bedankt voor de correcties. ;)

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Oh ja sorry die was ik helemaal vergeten! Idd politie kan wel. Maar taxi, brandweer, en ambulance kan niet...

En ik dacht ook dat Vigilante missies alle overheids- en taxi missies waren. Althans de taxi's alleen aan het begin en alleen die van Roman.

Bedankt voor de correcties. ;)

Taxi kan ook wel via roman

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...