Jump to content

telefoon werkt niet


robingamer

Recommended Posts

Hoi,

Als ik met het pijlte omhoog klik, dan komt de telefoon,met van multiplayer, en er staat voice-over maar als ik een nummer wil bellen (van de cheats) dan pakt die ze niet, het kan er ook aan liggen dat ik iets fout doe. maar wat?

hebben jullie een idee?

robin

Link to comment
Delen op andere websites

Voice-over. :?

Als je op pijltje omhoog hebt gedrukt moet je nog een keer pijltje omhoog drukken. Dan gewoon het nummer intypen?

voice-over kan ook wat anders zijn, kon het niet onthouden, ben nu ook niet thuis ;)

maar vanavond probeer ik direct

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi,

Als ik met het pijlte omhoog klik, dan komt de telefoon,met van multiplayer, en er staat voice-over maar als ik een nummer wil bellen (van de cheats) dan pakt die ze niet, het kan er ook aan liggen dat ik iets fout doe. maar wat?

hebben jullie een idee?

robin

Als je je nummer hebt getypt dan moet je op de blauwe telefoon drukken. :Y

Maar meestal als je de cheat volledig hebt ingetypt dan gaat hij automatisch naar de blauwe telefoon. :Y

Als hij de cheat aanvaard dan kan je gewoon één keer op het pijltje naar boven drukken en dan ga je naar cheats en hoef je het niet meer in te typen. ^_^

btw, wat een typwerk. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Als je je nummer hebt getypt dan moet je op de blauwe telefoon drukken. :Y

Maar meestal als je de cheat volledig hebt ingetypt dan gaat hij automatisch naar de blauwe telefoon. :Y

Als hij de cheat aanvaard dan kan je gewoon één keer op het pijltje naar boven drukken en dan ga je naar cheats en hoef je het niet meer in te typen. ^_^

btw, wat een typwerk. :7

Maar hoe kom ik bij de blauwe telefoon, is handig om te weten ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Die is btw groen, maar dat terzijde.

Druk op pijltje omhoog om de telefoon te zien. Druk dan nog eens pijltje omhoog. Als het goed is zou je dan de getallen kunnen kiezen. Na 10 cijfers moet je gewoon enter drukken, anders moet je naar het groene telefoontje gaan naast de 1 om het gesprek te starten.

Link to comment
Delen op andere websites

Die is btw groen, maar dat terzijde.

Druk op pijltje omhoog om de telefoon te zien. Druk dan nog eens pijltje omhoog. Als het goed is zou je dan de getallen kunnen kiezen. Na 10 cijfers moet je gewoon enter drukken, anders moet je naar het groene telefoontje gaan naast de 1 om het gesprek te starten.

ok, als ik thuis ben probeer ik het wel ;)

Link to comment
Delen op andere websites

let er btw op dat je eerst de eerste missie van Roman moet doen, dan krijg je zijn telefoon en dan pas kun je cheats invoeren.

die heb ik al gedaan ;)

Nou heb je zeker It's Your Call al gedaan, waarin je Roman naar een gokplaats moet brengen, hij je z'n mobiele telefoon geeft en je moet vluchten van de loan sharks? Want als je dat al gedaan hebt zal er veel meer dan alleen Multiplayer en Video Editor (dat bedoel je waarschijnlijk met voice-over :7) staan.

Doe dus snel even de volgende missie van Roman. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...