Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 Is het normaal dat als Niko iets opraapt, hij de overkant van de straat amper kan bereiken zonder het te laten vallen? Daarom moet ik steeds mikkend lopen maar zelfs dat houdt hij niet lang vol. Is er geen manier voor? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 komt denk ik omdat ze juist te licht zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 probeer maar eens een leeg blikje weg te gooien, komt niet zo ver zeker niet met wind. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 Tijdens het sprinten laat Niko voorwerpen vallen. Dus gewoon zacht rennen. Of lopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Carl_Johnson2 Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 Het heeft met volume te maken niet gewicht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niek88 Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 naja hij kan ook met een peuk iemand omver gooien... of met een hanburger je tv kapot gooien dus ja aan het gewicht zal het idd niet liggen denk ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 Het heeft met volume te maken niet gewicht. zozo heeft er ook een opgelet tijdens de natuurkunde les. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.