Jump to content

kom niet verder bij de missie luck of the irish

pitbul

Recommended Posts

Wat gaat er dan precies mis wanneer je de missie speelt want op deze manier kunnen we je niet helpen.. Wat je natuurlijk kunt doen is om hier te kijken zodat je weet wat je precies moet doen en welke tips ze je geven ervoor want die zijn vaak ook belangrijk. Als je met wat duidelijker informatie komt over wat precies niet lukt dan help ik je graag weer!

Delen op andere websites

Wat gaat er dan precies mis wanneer je de missie speelt want op deze manier kunnen we je niet helpen.. Wat je natuurlijk kunt doen is om hier te kijken zodat je weet wat je precies moet doen en welke tips ze je geven ervoor want die zijn vaak ook belangrijk. Als je met wat duidelijker informatie komt over wat precies niet lukt dan help ik je graag weer!

ik schoot steeds me eigen man dood :duh: ik wist niet dat hij bij me hoorde maar het is me gelukt (en op wikigta kijk ik altijd wat de beste manier is) en welke missies ik nog moet enz

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...