---Elias--- Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 Type:Avatar Stijl:Far cry 2 Grootte:64x64 Afbeelding:Mijn signature Tekst:Geen tekst Rand:geen Kleuren:geen extra kleur Render (optioneel):/ Extra (optioneel):Ik zou graag het hoofd als avatar hebben
Pacified Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 (bewerkt) Type:AvatarStijl:Far cry 2 Grootte:64x64 Afbeelding:Mijn signature Tekst:Geen tekst Rand:geen Kleuren:geen extra kleur Render (optioneel):/ Extra (optioneel):Ik zou graag het hoofd als avatar hebben Komt voor de bakker Edit: Klaar Hoop dat je dit bedoelde, anders maak ik wel ff opnieuw... Bewerkt: 25 december 2008 door Pacified
---Elias--- Geplaatst: 25 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2008 Type:AvatarStijl:Far cry 2 Grootte:64x64 Afbeelding:Mijn signature Tekst:Geen tekst Rand:geen Kleuren:geen extra kleur Render (optioneel):/ Extra (optioneel):Ik zou graag het hoofd als avatar hebben Komt voor de bakker Edit: Klaar Hoop dat je dit bedoelde, anders maak ik wel ff opnieuw... Bij nader inzien... kan je er een randje omdoen?? Voor de rest is hij goed
Pacified Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 (bewerkt) Type:AvatarStijl:Far cry 2 Grootte:64x64 Afbeelding:Mijn signature Tekst:Geen tekst Rand:geen Kleuren:geen extra kleur Render (optioneel):/ Extra (optioneel):Ik zou graag het hoofd als avatar hebben Komt voor de bakker Edit: Klaar Hoop dat je dit bedoelde, anders maak ik wel ff opnieuw... Bij nader inzien... kan je er een randje omdoen?? Voor de rest is hij goed Komt voor mekaar, gwn een zwart dun randje neem ik aan hè Edit: Klaar Bewerkt: 26 december 2008 door Pacified
Recommended Posts