moechy Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 Hey hallo mensen, Ik zoek een programma dat alle programma's van je systeem die je niet nodig hebt om te gamen of windows te draaien afsluit elke keer als ik wil gaan gamen. Weet iemand dit programma? Alvast bedankt Reageren
thomas1010 Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 mischien kan jij cnrl+delete+alt gebruiken. Reageren
the_dan Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 (bewerkt) ctrl alt delete en dan alle onnodige dingen afsluiten moet je wel bij toepassigen zitten Bewerkt: 25 december 2008 door the_dan Reageren
moechy Geplaatst: 25 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2008 Dat weet ik ook wel. Maar daar heb je altyd kans dat je cruciale processen afsluit. Dus gewoon het programma. Reageren
K.O. Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 Dat weet ik ook wel.Maar daar heb je altyd kans dat je cruciale processen afsluit. Als je er niet zeker van bent of een bepaald proces belangrijk is, moet je gewoon de naam precies overtypen in Google en dan krijg je gelijk een lijst met sites die jou vertellen waar het proces goed voor is en hoe je het af kunt sluiten. Ik ken in elk geval geen programma dat alle lopende processen automatisch scant in wat ze voor nut hebben en of ze gesloten kunnen worden. Bovendien ligt het er maar net aan wat voor processen jij wil beëindigen. Zo kan het best wel eens slim zijn om je Antivirus en Firewall gewoon aan te laten staan. Zeker als je met die games online gaat. Reageren
Fyre Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Dat weet ik ook wel.Maar daar heb je altyd kans dat je cruciale processen afsluit. Dus gewoon het programma. Ik neem toch wel aan dat jij weet wat wel en niet belangrijk is op je pc... Je hebt het for the record er zelf op geïnstalleerd. Ctrl+Alt+Del it is. Reageren
moechy Geplaatst: 27 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Dat weet ik ook wel.Maar daar heb je altyd kans dat je cruciale processen afsluit. Dus gewoon het programma. Ik neem toch wel aan dat jij weet wat wel en niet belangrijk is op je pc... Je hebt het for the record er zelf op geïnstalleerd. Ctrl+Alt+Del it is. O rly. Moet jij me is gaan zeggen of je weet of E.Fatiac enzo belangrijk is ja of nee? Reageren
Fyre Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Dat weet ik ook wel.Maar daar heb je altyd kans dat je cruciale processen afsluit. Dus gewoon het programma. Ik neem toch wel aan dat jij weet wat wel en niet belangrijk is op je pc... Je hebt het for the record er zelf op geïnstalleerd. Ctrl+Alt+Del it is. O rly. Moet jij me is gaan zeggen of je weet of E.Fatiac enzo belangrijk is ja of nee? Dat kan belangrijk klinken. Moet je even traceren waar het vandaan komt. Maar over het algemeen weet ik wel wat uit kan als het nodig is (dat is in mijn geval niet nodig tho), waarom jij dan niet? En anders dan doe je het toch gewoon niet? Reageren
moechy Geplaatst: 28 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Dat weet ik ook wel.Maar daar heb je altyd kans dat je cruciale processen afsluit. Dus gewoon het programma. Ik neem toch wel aan dat jij weet wat wel en niet belangrijk is op je pc... Je hebt het for the record er zelf op geïnstalleerd. Ctrl+Alt+Del it is. O rly. Moet jij me is gaan zeggen of je weet of E.Fatiac enzo belangrijk is ja of nee? Dat kan belangrijk klinken. Moet je even traceren waar het vandaan komt. Maar over het algemeen weet ik wel wat uit kan als het nodig is (dat is in mijn geval niet nodig tho), waarom jij dan niet? En anders dan doe je het toch gewoon niet? Heb nogal veel processen draaien vind ik zelf. Heb iets van een 54 processen draaien. Reageren
Hackman Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 (bewerkt) Valt volgens mij wel mee. Er zijn namelijk behoorlijk wat dingen die behoren tot die processen. Denk ook aan je Taakbalk, je internetbrowser, en nog veel meer van dit soort dingen. Er zijn processen waarvan je niet eens wist dat ze bestaan maar vaak zijn ze wel cruciaal dus alleen beëindigen wanneer je de naam herkent en weet of het geen nare gevolgen met zich meeneemt. Het is namelijk helemaal niet leuk als je Taakbalk is verdwenen en dat je dan je computer opnieuw moet opstarten via de ouderwetse manier! Ik heb trouwens ongeveer 75 processen draaien. Bewerkt: 28 december 2008 door Hackman Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Cruciale proccessen kun je niet afsluiten Weet niet vanwaar je het haalt maar als je iets wilt afsluiten dat je niet kent en de PC heeft het nodig om te draaien zal ie een error geven Enige wat je kunt afsluiten is explorer maar dat kun je zelf altijd heropzetten Gratzz Reageren
Fyre Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Dat weet ik ook wel.Maar daar heb je altyd kans dat je cruciale processen afsluit. Dus gewoon het programma. Ik neem toch wel aan dat jij weet wat wel en niet belangrijk is op je pc... Je hebt het for the record er zelf op geïnstalleerd. Ctrl+Alt+Del it is. O rly. Moet jij me is gaan zeggen of je weet of E.Fatiac enzo belangrijk is ja of nee? Dat kan belangrijk klinken. Moet je even traceren waar het vandaan komt. Maar over het algemeen weet ik wel wat uit kan als het nodig is (dat is in mijn geval niet nodig tho), waarom jij dan niet? En anders dan doe je het toch gewoon niet? Heb nogal veel processen draaien vind ik zelf. Heb iets van een 54 processen draaien. Dan zoek je tussen die 54 degene die het meest verbruiken (is een mooi knopje voor) en zoek je welke uitkan. Reageren
Gta_on_ps3 Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 He als je gaat gamen sluit ik altijd explorer af dan gaat het al wat sneller Reageren
Follow Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 GameXP doet het werk voor je. Voor Vista wat ik zelf heb is er niet of weet ik niet. Reageren
moechy Geplaatst: 3 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 GameXP doet het werk voor je. Voor Vista wat ik zelf heb is er niet of weet ik niet. Bedankt dit was het programma dat ik nodig had. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.