Daveykeuh Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 Hey Kheb voor kerst gta 4 gaan halen in de winkel en ze nemen hem niet terug zal ik maar al zeggen. Kheb het geinstalleerd en toen kreeg ik Fatal error RESC10 vanaf het gele rockstarteken in de opstartvideo dan heb ik de driver geupdate en de patch geinstalleerd nu kwam er altijd op "out of video memory please reboot" heb het spel verwijderd opnieuw geinstalleerd en nu graak ik voorbij de opstartvideo met geel en blauw tekenn van rockstar en gta 4 teken en als de muziek stopt krijg ik weer RESC10 fatal error hoe kan ik dit oplossen en wat betekend deze error je mag me altijd op msn contacteren op davey.blyweert@live.be Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 De RESC10 error betekend dat je geen video memoy hebt. Wat handig zou kunnen zijn is het bijsluiten van je systeem specs, dan kunnen wij daaruit opmaken wat het exacte probleem is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daveykeuh Geplaatst: 25 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 De RESC10 error betekend dat je geen video memoy hebt.Wat handig zou kunnen zijn is het bijsluiten van je systeem specs, dan kunnen wij daaruit opmaken wat het exacte probleem is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daveykeuh Geplaatst: 25 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 De RESC10 error betekend dat je geen video memoy hebt.Wat handig zou kunnen zijn is het bijsluiten van je systeem specs, dan kunnen wij daaruit opmaken wat het exacte probleem is. mijn gegenvens vista sp 1 amd athlon 2.5 ghz nvidia up to 1407 mb geforce 7000m TURBOCACHE 3gb DDR2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daveykeuh Geplaatst: 25 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 De RESC10 error betekend dat je geen video memoy hebt.Wat handig zou kunnen zijn is het bijsluiten van je systeem specs, dan kunnen wij daaruit opmaken wat het exacte probleem is. mijn gegenvens vista sp 1 amd athlon 2.5 ghz nvidia up to 1407 mb geforce 7000m TURBOCACHE 3gb DDR2 in de winkel hebben ze het gezegd dat het moest werken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 Dan heeft de winkel het dus fout, en zou ik het geld terug eisen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.