mircer Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 Wie dacht dat de Grand Theft Auto games voor de PSP al uitgebreid waren, zal aardig verrast worden met de levensduur van de nieuwe GTA voor de Nintendo DS. Rockstar Leeds, de ontwikkelaar van Grand Theft Auto: Chinatown Wars, heeft gemeld dat de game dan wel op een klein scherm te spelen is, maar dat deze echt veel groter is dan de twee Grand Theft Auto games voor de PSP. De twee PSP-titels zijn eveneens ontwikkeld door Rockstar Leeds. Niet alleen de levensduur van de game overtreft de PSP-titels, ook de gameplay is flink verbeterd volgens Gordon Hall, de studio president. “Er zullen meer vreemde baantjes zijn, diepgaandere missies en meer momenten van over-the-top actie.” De game zal ook sociaal een stuk meer uitgebreid zijn. Zo zal GTA: Chinatown Wars communiceren met de Rockstar Social Club. Grand Theft Auto: Chinatown Wars verschijnt op 20 maart. ik heb dit van nu.nl/games fake of niet Reageren
the_dan Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 ik weet nog niet als het fake is want het spel is er nog niet Reageren
mircer Geplaatst: 25 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2008 klinkt logisch ik hoop dat het wel zo is want ik ga hem zeker kopen Reageren
the_dan Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 (bewerkt) is ook logisch ik hoop het zelf ook want nu ik me psp heb ligt me ds een beetje te liggen Bewerkt: 25 december 2008 door the_dan Reageren
gta master 1 Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 is niet zo gek...de psp gta's zijn volledigin 3d en gta ctw niet (zo uitgebreid) Reageren
mircer Geplaatst: 25 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2008 ja dat snap ik het geeft me hoop Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Nu.nl lult niet uit de nek, dus ik vertrouw deze info wel. Blij om te horen dat de DS game beter wordt dan die meuk op de PSP. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 De screenshots van GTA CTW lijken niet zo mooi, ik ga hem sowiezo niet kopen. Reageren
ChristiaanGTA Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 Het gaat bij CW totaal níet om de graphics. Het gaat puur om de gameplay en het plezier dat je eraan hebt. De echte GTA liefhebber gaat het sowieso vet vinden, want het wordt gewoon een unieke game in de GTA serie en een unieke game op de DS omdat Rockstar de boeg eigenlijk helemaal omgooit met de shell-shaded technologie, de vele minigames, dat drugs zo belangrijk en essentieel zijn voor de game, dat je wanted sterren kwijtraakt door politieauto's van de weg te duwen. Dit zagen we niet in vorige GTA's hoor. DUs zonder dat je het gespeeld hebt kun je het beter niet afzeiken, je weet niet hoe het wordt. Reageren
Exoit Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Het gaat bij CW totaal níet om de graphics. Het gaat puur om de gameplay en het plezier dat je eraan hebt. De echte GTA liefhebber gaat het sowieso vet vinden, want het wordt gewoon een unieke game in de GTA serie en een unieke game op de DS omdat Rockstar de boeg eigenlijk helemaal omgooit met de shell-shaded technologie, de vele minigames, dat drugs zo belangrijk en essentieel zijn voor de game, dat je wanted sterren kwijtraakt door politieauto's van de weg te duwen.Dit zagen we niet in vorige GTA's hoor. DUs zonder dat je het gespeeld hebt kun je het beter niet afzeiken, je weet niet hoe het wordt. Ik geef je helemaal gelijk, Maarja welke GTA is nou niet TE GEK!? Ik ga deze game zeker kopen! Dat weet ik nu al! Reageren
Reaper. Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Het gaat bij CW totaal níet om de graphics. Het gaat puur om de gameplay en het plezier dat je eraan hebt. De echte GTA liefhebber gaat het sowieso vet vinden, want het wordt gewoon een unieke game in de GTA serie en een unieke game op de DS omdat Rockstar de boeg eigenlijk helemaal omgooit met de shell-shaded technologie, de vele minigames, dat drugs zo belangrijk en essentieel zijn voor de game, dat je wanted sterren kwijtraakt door politieauto's van de weg te duwen.Dit zagen we niet in vorige GTA's hoor. DUs zonder dat je het gespeeld hebt kun je het beter niet afzeiken, je weet niet hoe het wordt. Bij een game gaat het zoiezo niet om de graphics. als het leuke en goede gameplay heeft, dan zijn mooie graphics gewoon een extratje. Reageren
rockydeagle Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 (bewerkt) Ik ga hem zowiezo kopen omdat ik denk dat deze game een van de betere is op de ds en omdat ik uiteraard een kleine gta fan ben Bewerkt: 20 februari 2009 door rockydeagle Reageren
The Hulk Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 Wel leuk dat het erg uitgebreid is maar het moet ook weer niet te uitgebreid worden. Reageren
TomFurga Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 Wel leuk dat het erg uitgebreid is maar het moet ook weer niet te uitgebreid worden. Hij kan me niet uitgebreid genoeg zijn. Reageren
dynastus Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 Het gaat bij CW totaal níet om de graphics. Het gaat puur om de gameplay en het plezier dat je eraan hebt. De echte GTA liefhebber gaat het sowieso vet vinden, want het wordt gewoon een unieke game in de GTA serie en een unieke game op de DS omdat Rockstar de boeg eigenlijk helemaal omgooit met de shell-shaded technologie, de vele minigames, dat drugs zo belangrijk en essentieel zijn voor de game, dat je wanted sterren kwijtraakt door politieauto's van de weg te duwen.Dit zagen we niet in vorige GTA's hoor. DUs zonder dat je het gespeeld hebt kun je het beter niet afzeiken, je weet niet hoe het wordt. Bij een game gaat het zoiezo niet om de graphics. als het leuke en goede gameplay heeft, dan zijn mooie graphics gewoon een extratje. Finally people who understand us the gameplay lovers. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.