Pacified Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 (bewerkt) Derde van vandaag Edit: Had niks te doen dus randje toegevoegd, vind ik tog mooier Bewerkt: 25 december 2008 door Pacified Reageren
Pacified Geplaatst: 26 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2008 *Bump* GVD, waarom reageert er niemand op m'n sigs? zo slecht zijn z nou ook weer niet! Toch? Reageren
Jay; Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 *Bump* GVD, waarom reageert er niemand op m'n sigs? zo slecht zijn z nou ook weer niet! Toch? Nee hoor, het komt gewoon doordat je telkens dezelfde stijl aanhoudt waardoor mensen geen zin meer hebben om te raten. Je maakt leuke sigs hoor, daar niet van. Ik raak er zelf gewoon een beetje snel op uitgekeken. Probeer in alle gevallen en dus ook hier, de strepen niet teveel over je render te laten lopen. Probeer eens lekker te gaan zitten en een tutorial te volgen die je op een heel andere stijl lijdt. Ik vind ze lekker kleurrijk, maar te veel van hetzelfde. Reageren
Hackman Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 *Bump* GVD, waarom reageert er niemand op m'n sigs? zo slecht zijn z nou ook weer niet! Toch? Nee hoor, het komt gewoon doordat je telkens dezelfde stijl aanhoudt waardoor mensen geen zin meer hebben om te raten. Je maakt leuke sigs hoor, daar niet van. Ik raak er zelf gewoon een beetje snel op uitgekeken. Probeer in alle gevallen en dus ook hier, de strepen niet teveel over je render te laten lopen. Probeer eens lekker te gaan zitten en een tutorial te volgen die je op een heel andere stijl lijdt. Ik vind ze lekker kleurrijk, maar te veel van hetzelfde. Daar ben ik het mee eens. Probeer in ieder geval een andere stijl zoals Jay; ook al vermeldt. Dat is beter voor jou aangezien je van steeds dezelfde stijl zo goed als niets opsteekt en leuk voor degene die ze gaan beoordelen want niemand van hun wil de hele tijd creaties raten die als 2 druppels water op elkaar lijken. Daar komt bij dat je 3 topics op een dag hebt gemaakt (wat overigens niet eens mag, kijk naar de regels) en dan verwacht je dat iedereen het gaat beoordelen maar dat is dus niet zo. Probeer in ieder geval geduld te hebben, daar bereik je al veel meer mee dan enkel een beetje bumpen. Reageren
Pacified Geplaatst: 26 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2008 *Bump* GVD, waarom reageert er niemand op m'n sigs? zo slecht zijn z nou ook weer niet! Toch? Nee hoor, het komt gewoon doordat je telkens dezelfde stijl aanhoudt waardoor mensen geen zin meer hebben om te raten. Je maakt leuke sigs hoor, daar niet van. Ik raak er zelf gewoon een beetje snel op uitgekeken. Probeer in alle gevallen en dus ook hier, de strepen niet teveel over je render te laten lopen. Probeer eens lekker te gaan zitten en een tutorial te volgen die je op een heel andere stijl lijdt. Ik vind ze lekker kleurrijk, maar te veel van hetzelfde. Daar ben ik het mee eens. Probeer in ieder geval een andere stijl zoals Jay; ook al vermeldt. Dat is beter voor jou aangezien je van steeds dezelfde stijl zo goed als niets opsteekt en leuk voor degene die ze gaan beoordelen want niemand van hun wil de hele tijd creaties raten die als 2 druppels water op elkaar lijken. Daar komt bij dat je 3 topics op een dag hebt gemaakt (wat overigens niet eens mag, kijk naar de regels) en dan verwacht je dat iedereen het gaat beoordelen maar dat is dus niet zo. Probeer in ieder geval geduld te hebben, daar bereik je al veel meer mee dan enkel een beetje bumpen. Oké ty Maar ik had er drie op één dag omdat ik niks te doen had, tijdens kerst zit iedereen thuis enzo... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.