Jump to content

PC valt uit na afsluiten GTA IV


Johan06

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik heb nu ongeveer 2 weken GTA 4. Het spel bevalt me redelijk alleen ik heb een probleem... Als ik het spel afsluit valt mijn pc opeens spontaan uit, ik krijg dan heel snel een blauw scherm te zien en dan is de pc uit.. waarna de pc weer automatisch opstart.. aan mijn pc kan het zeker niet liggen want deze is nog geen 1 maand oud..

Ik hoop dat iemand mij kan helpen...

Hier onder mijn computer gegevens,

Triple core processor

Geforce 9400GT

tevens kan ik hem niet op de hoogste resolutie spellen wat volgens mij gewoon moet kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Op de hoogste resolutie met een 9400 GT?

De hoogste resolutie kan alleen redlijk worden gespeeld op monster computers die nog niet is uitgevonden :puh:

Voor het probleem met het blauwe scherm, ik had dit eerst ook toen ik een 32bit versie van Windows op mijn PC had staan. Heb er 64 bit opgezet en ik heb nu totaal geen last meer van blauwe schermen.

Heb je trouwens al de patch en/of de nieuwste nVidia drivers geinstalleerd? Dat wil namelijk ook nog wel eens helpen.

Verder kun je misschien vermelden wat voor error door het blauwe scherm word weergegeven.

Link to comment
Delen op andere websites

Op de hoogste resolutie met een 9400 GT?

De hoogste resolutie kan alleen redlijk worden gespeeld op monster computers die nog niet is uitgevonden :puh:

Voor het probleem met het blauwe scherm, ik had dit eerst ook toen ik een 32bit versie van Windows op mijn PC had staan. Heb er 64 bit opgezet en ik heb nu totaal geen last meer van blauwe schermen.

Heb je trouwens al de patch en/of de nieuwste nVidia drivers geinstalleerd? Dat wil namelijk ook nog wel eens helpen.

Verder kun je misschien vermelden wat voor error door het blauwe scherm word weergegeven.

Ik heb nog even gekeken naar wat voor melding op dat scherm stond.. helaas kon ik dit niet lezen de pc sluit zo snel af dat ik er geen tijd voor had. Maar nog even over de XP 64 BIT versie.. ik heb gehoort dat je dan alle programma's in 64 bit moet hebben...? Ik zou graag wat meer willen weten over de 64 bit versie ik hoop dat iemand mij kan helpen...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...