Forumrunner Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 (bewerkt) Ik ben weer eens bezig geweest, Ik vind hem zelf goed gelukt. V1 V2 V3 Bewerkt: 26 december 2008 door Forumrunner Reageren
.Corneria. Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 ikzelf zou eigenlijk de 2de kiezen omdat die wat meer effecten heeft en bij de derde is Forumrunner wat onduidelijk 1.V2 2.V1 3.V3 ______________________________________ Reageren
Pacified Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 (bewerkt) Bij de derde is de tekst erg onduidelijk... 1. V2 2. V3 3. V1 Kan ik niet zien(?) Edit: nu wel Nieuwe lijstje: 1. V2 2. V1 3. V3 Bewerkt: 26 december 2008 door Pacified Reageren
Galiorix Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 Hmm, zal ik dan maar eens een signature met een van mijn favoriete games als onderwerp eens raten? Om te beginnen: V1 is het mooiste. De kleuren van V2 passen niet echt in het plaatje en op V3 zitten effecten die niet echt toepasselijk zijn. Ik vind wel dat je een mooi plaatje gekozen hebt en die ook goed geplaatst hebt. Tekst is goed geplaatst en je hebt een toepasselijk font gebruikt. Bij V2 zijn de kleuren gewoon te warm en niet natuurlijk, het maakt het plaatje een beetje te donker en details vallen weg. V3 is eigenlijk de slechtste, omdat door het gebruikte filter de tekst onleesbaar word alles een beetje onduidelijker wordt. 8,2/10 (voor V1) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.