quik Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 krijg gta4 niet geinstaleerd: nadat ik mij heb aangemeld bij rockstar social club en een windows live account heb aangemaakt. verschijnt het scherm om gta4 te installeren maar daar staat dan op: your system is incompatbel with %P . Weet iemand wat ik moet doen? p.s heb de link geprobeerd,maar dan gebeurt er niets HELP MIJ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 Daar heeft 2fast{0} een hele mooie beschrijving voor geschreven die zelfs mijn broertje snapte, want hij kwam er ook niet uit met het installeren van zijn spel. Je vind hem hier. Mochten er nog vragen zijn of dingen die bij jouw anders verlopen dan kun je die vragen of opmerkingen natuurlijk hier stellen. Ik wens je veel succes en nog fijne feestdagen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Muay Thai Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 Dat gezeik had ik ook met GTAIV hij wil bij mij ook niet geinstalleerd krijgen, daarom breng ik hem terug. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.