Forumrunner Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 Onderwerp: Free Soort design: Signature Size design: 500x150 Render: Animatie: Premade: Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk Opmerking: Voldoet de signature niet aan de bovenstaande eisen, Is meedoen niet toegestaan . Alvast succes .
2fast{0} Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 (bewerkt) Ik wil wel, zal hem zo snel mogelijk posten. Bewerkt: 27 december 2008 door 2fast{0}
Forumrunner Geplaatst: 27 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2008 2fast{0} Forumrunner Het stemmen kan beginnen, Succes .
Bierbuikje Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Mijn stem gaat naar 2fast. 2fast Mooie signature, ook mooie effecten op de achtergrond en die balk voor "2fast" is ook mooi gedaan, simpel naar mijn weten, maar toch mooi, verder vind ik wel dat de randen van het 'ding' op de achtergrond pixelig zijn, het kan aan mij of mijn computer liggen, maar zo zie ik het. En verder vind ik het ronde effect op de achtergrond heel mooi. De zwarte balk boven en onder de signature vind ik niet helemaal geweldig, het pas er wel bij, maar ik had een 1px rand gedaan. 8.5 Forumrunner Jouw signature vind ik ten op zichte van 2fast tegenvallen. De kleuren van het meisje past er niet goed bij, overal blauw, en het meisje is blond met een roze lintje in haar haar (of ik zie het verkeerd). Je had in plaats van blauw, beter voor de kleuren roze of donker geel kunnen kiezen (iets in de richting van blond). De brushes vind ik daarentegen wel zeer mooi, maar door de kleur heb je die gewoon verknald. Zonder die blauwe kleur, maar wat meer naar haar blonde haar of dat roze strikje was het veel en veel mooier. 4.5
2fast{0} Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Nog andere mensen die nog even willen stemmen?
-Matthijs- Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Jammer dat er niet zoveel leden lucht hebben gekregen van deze battle. 2fast{0} verdient met deze overwinning in ieder geval een punt en klimt een plekje op de ranking. Forumrunner is nog opgenomen in de ranking, dus voor hem veranderd er niets. 2fast{0}: +1 Forumrunner: - Closed en updated.
Recommended Posts