Bierbuikje Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 Hoe release ik een scm script? Want ik kan wel dat hele grote bestand releasen, maar dan geef ik een deel van het spel weg, ook kan ik de standaard code plus die van mij doen, maar dan mis ik veel dingen zoals wapen pick-ups en actor spawns. Is er ook een manier om het erbij te kunnen doen? Dat het niet wordt samengevoegd, maar 2 aparte bestanden. En hoe moet je dat dan doen? Alvast bedankt. Bierbuikje Reageren
Beagle Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 Hoe release ik een scm script? Want ik kan wel dat hele grote bestand releasen, maar dan geef ik een deel van het spel weg, ook kan ik de standaard code plus die van mij doen, maar dan mis ik veel dingen zoals wapen pick-ups en actor spawns. Is er ook een manier om het erbij te kunnen doen? Dat het niet wordt samengevoegd, maar 2 aparte bestanden. En hoe moet je dat dan doen?Alvast bedankt. Bierbuikje Je kan een Cleo3 script maken. Daar moet je alleen CLEO3 hebben, dan kan je je script gewoon geven. Als het een SCM script is, is de beste keuze gewoon de hele SCM uploaden. Het maakt niet zo veel uit dat je een deel van het spel weggeeft. Als je de code los geeft, moeten de mensen dus zelf de code in de SCM of in een CLEO script zetten, en de meeste mensen willen een kant en klare mod. (Als ik je post goed begrijp ) Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 26 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2008 Bedankt voor je reactie Beagle. Ik heb ondertussen cleo3 gevonden, maar hoe moet je zo'n script nu maken. Daar heb ik niets over gevonden. Gewoon dat standaard script uit de sanny files, en eronder gewoon zetten wat je wilt? Of kan je gewoon op dat lege blaadje al zetten wat je wilt en dat in de map plaatsen. Bijvoorbeeld moet ik eerst de stripped code openen en het daar bij plaatsen, of hoeft die stripped er niet bij en kan ik gewoon coderen? Reageren
Beagle Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 Bedankt voor je reactie Beagle. Ik heb ondertussen cleo3 gevonden, maar hoe moet je zo'n script nu maken. Daar heb ik niets over gevonden. Gewoon dat standaard script uit de sanny files, en eronder gewoon zetten wat je wilt? Of kan je gewoon op dat lege blaadje al zetten wat je wilt en dat in de map plaatsen. Bijvoorbeeld moet ik eerst de stripped code openen en het daar bij plaatsen, of hoeft die stripped er niet bij en kan ik gewoon coderen? Je hoeft geen stripped SCM erbij te zetten, CLEO scripts zijn een soort extensie's. Ik raad je aan eerst te leren SCM Scripten door alle SCM Tutorials te doen. Op GTAF en GTAForums.com en andere sites. Als je kan SCM scripten, kan je ook CLEO scripten. Het is namelijk hetzelfde, op een aantal dingen na. Kijk bijvoorbeeld eens in de helpfile van Sannybuilder, daar staan een aantal regels in. Dus hoofdregel, leer eerst SCM Scripten. Reageren
wesley123 Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 voor cleo moet je gewoon met een leeg doek beginnen. zet bovenaan {$CLEO .cs} om het als .cs bestand te compilen. hierin kun je allerlei functies scripten, zonder dat je een nieuw spel hoeft te starten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.