GTAfreakSANandreas Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 je hebt een vliegschool een school om deftig te leren rijden maar ik vind die ni! Weet iemand hoe dat komt? Als je het weet zet het in dit topic en stuur me ook effe een PB A.U.B Reageren
MegaPilot Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 (bewerkt) Lees deze pagina eens grondig door. Succes met de Driving School. @ hieronder: Als alles op Wikigta staat is het niet echt nodig om alles (klakkeloos) over te typen hé. Bewerkt: 26 december 2008 door MegaPilot Reageren
Remi-X Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 (bewerkt) Het is dat ik graag help, maar je moet het niet zo aandringen. Gewoon rustig vragen. Maar: Hoeveel % heb je SA al uitgespeeld? De verschillende scholen komen pas na een tijdje, en dus niet direct als je het spel start. En ben je ver genoeg voor het unlocken van scholen, dan zal er een rode S op de kaart verschijnen. Dus moet het ook niet moeilijk te vinden zijn. EDIT: Snelle piloot was me voor, maar ik heb lekker meer uitleg Bewerkt: 26 december 2008 door Remi-X Reageren
GTAfreakSANandreas Geplaatst: 26 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2008 dankje allebij Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.