~> GizmO <~ Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 Als ik multiplayer wil spelen dan join ik een server en dan wacht ik tot iedereen ready is. En als ik de server gejoined ben dropt me fps tot vet laag (5 ofzo? :S) En daarna word ik gedisconnect met de message "you're disconnected because your computer is running too slowly" Maar mijn pc kan dit spel makkelijk aan. Waarom word ik eruit getieft? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 Wat zijn je specs? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 26 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 Intel duocore E8400 3.0 ghz EVGA 8800 GT 512MB superclocked 3 GB Kingston ram 800 mHz Creative X-Fi Xtreme gaming Antec 500watt voeding 500 GB hd Daar ligt het zeker niet aan. Ik kan de single player ook gewoon op high spelen met 60 fps. En als ik een server join en gelijk ready ben en het spel start (dat je dus een race gaat doe of whatever) dus niet die lobby. Dan doet hij het wel goed. Maar 10 seconden in die lobby en ik word eruit gegooid. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 29 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 ktnxbye Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.