Jump to content

gta 4 A Revenger's Tragedy (revenge) pc

martjit

Recommended Posts

ik heb een probleem ik heb nu wel al 20 keer geprobeerd om in die helicopter te geraken maar dat lukt mij maar niet

er staat duw herhaaldelijk op spatie of zoiets ik heb al eens heel traag achtereen proberen te klikken of heel snel of inhouden maar niks lukt

wat moet ik doen help me aub?

Delen op andere websites

Drukken tot je erbij neervalt, met een slome spatie lukt het je nooit zoals ik ook al in veel andere topic heb vermeld. Veel meer tips kan ik je niet geven voor het klimmen aangezien het gewoon handwerk is en dus kunnen wij er verder weinig aan veranderen. Als je ziet dat Niko klimt alleen het lukt je niet om boven te komen zoals ook al een keer met iemand is gebeurd kun je het beter door iemand anders laten doen, desnoods iemand van het forum. Als je wil weten hoe je savegames wisselt moet je het maar vragen en dan zal ik je het desbetreffende topic wel even met behulp van een link geven.

Bewerkt: door Hackman
Delen op andere websites

Ik kan je vertellen dat je de spatiebalk moet tappen, dus heel snel na elkaar indrukken. Maar je zegt dat je dit al geprobeerd hebt. Overigens denk ik dat je niet de spring-toets moet tappen, maar de sprint-toets. Standaard is de spatiebalk de spring-toets, dus ik denk dat je de verkeerde toets indrukt, tenzij je de controls veranderd hebt natuurlijk. Probeer het ook eens te doen met de linker Shift, want deze is standaard de toets voor het sprinten.

Kijk eens naar je controls (Pauzemenu -> Controls) en kijk welke toets er ingesteld is voor 'Sprint'.

post-61247-1230289138_thumb.jpg

Bij mij is deze ingesteld als de rechter Shift.

Delen op andere websites

maar bij mij is de spring-toets spatie en de sprint-toets shift

Dan zal je dus de Shift (sprint-toets) moeten tappen. ;) Niet de spatiebalk.

hoe komt dat dan?

want eigenlijk speelt mijn neef het spel :puh:

en hij zei dat hij niks veranderd had maar blijkbaar dan toch :puh:

Delen op andere websites

hoe komt dat dan?

Je hebt m'n post waarschijnlijk verkeerd gelezen. De Shift toets is de standaard toets voor het sprinten en de spatiebalk is de standaard toets voor het springen. Dus hij heeft dan toch niets veranderd. ;)

Delen op andere websites

hoe komt dat dan?

Je hebt m'n post waarschijnlijk verkeerd gelezen. De Shift toets is de standaard toets voor het sprinten en de spatiebalk is de standaard toets voor het springen. Dus hij heeft dan toch niets veranderd. ;)

Kun je net als bij GTA SA als je meerdere keren achter elkaar drukt sneller Sprinten dan ingedrukt houden?

Delen op andere websites

Kun je net als bij GTA SA als je meerdere keren achter elkaar drukt sneller Sprinten dan ingedrukt houden?

Ja. :Y

Maar telt het ook hoe hard je drukt? Ik bedoel: als je zacht snel drukt of hard snel drukt zelfde snelheid?

Neen, of je er nu op klopt of een zacht tikje tegen geeft: het zal altijd het zelfde effect hebben.

Delen op andere websites

Ja. :Y

Maar telt het ook hoe hard je drukt? Ik bedoel: als je zacht snel drukt of hard snel drukt zelfde snelheid?

Neen, of je er nu op klopt of een zacht tikje tegen geeft: het zal altijd het zelfde effect hebben.

Bedankt, wist niet zeker want als ik politie achter me aan heb halen die mijn altijd in als ik aan het sprinten ben en dan ook nog als ze met auto's achter je aan komen, is het achteruit kijken schuilen en renne weer. :puh:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...