Muay Thai Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 (bewerkt) Gegevens weggehaalt. Bewerkt: 27 december 2008 door Muay Thai Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 Kijk gewoon even op >>Deze<< site dan weet je het 100% zeker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Muay Thai Geplaatst: 26 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 (bewerkt) Kijk gewoon even op >>Deze<< site dan weet je het 100% zeker. Ik heb geen verstand van die dingen dus AUB kun jij even voor me checken? Wacht ik weet volgens mij hoe het moet! Bewerkt: 26 december 2008 door Muay Thai Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Muay Thai Geplaatst: 26 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 (bewerkt) Gegevens weggehaalt. Bewerkt: 27 december 2008 door Muay Thai Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mattert Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 (bewerkt) ok je videokaart is niet goed genoeg! Je videokaart moet moet ook Shader 3.0 hebben en Pixel Shader ook 3.0 koop een ivdoekaart die al die dingen heeft Bewerkt: 26 december 2008 door mattert Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Muay Thai Geplaatst: 26 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 Oke hoe flikker ik dat systemcheck ding van mijn PC hoe heet dat programma? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mattert Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 dat gaat gewoon via java als goed is hoef je erniet af tehalen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Muay Thai Geplaatst: 26 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 ok je videokaart is niet goed genoeg! Je videokaart moet moet ook Shader 3.0 hebben en Pixel Shader ook 3.0 koop een ivdoekaart die al die dingen heeft Hoeveel kost zo'n nieuwe Video kaart ongeveer? graag de goedkoopste die net aan de eisen voldoet. Volgens mij kon je dat systeemcheck programma eraf halen maar hoe heet dat programma in je software bestanden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 Zeg, je kan zelf toch wel even op Google.nl zoeken hoe duur een nieuwe Video kaart is? Zo moeilijk is dat niet, je moet goed naar de systeemeisen kijken van je Video kaart. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Muay Thai Geplaatst: 26 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 Sorry maar ik heb er geen verstand van, als ik hem koop laat ik hem dan ook door mijn buurman erin zetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 als je er eentje koopt die hem net aakan ben je flink stom, zul je hem waardeloos kunnen spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Muay Thai Geplaatst: 26 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 (bewerkt) Luister es, ik ga me nou niet laten uitmaken door stom, lui of wat dan maar ook. Als je zo gaat beginnen kan ik het ook begrepen? Ik zeg toch dat ik niet veel ervan begrijp. Bewerkt: 26 december 2008 door Muay Thai Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 Luister es, ik ga me nou niet laten uitmaken door stom, lui of wat dan maar ook. Als je zo gaat beginnen kan ik het ook begrepen? Ik zeg toch dat ik niet veel ervan begrijp. Kijk eens op www.alternate.com ofzo. De rest van je PC is redelijk goed dus ik raad je aan een goede videokaart te kopen omdat je anders nog maar net op low kan spelen terwijl de rest van je PC veel hoger aan zou kunnen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 Laten we het anders zeggen, het is slimmer om er eentje die iets sneller is te kopen, omdat je alles op low en misschien zelfs met lag moet spelen, en dan is het zonde dat je opnieuw een kaart moet kopen, duurt het langer voordat je fatsoenlijk kan spelen en het kost je dan juist nog meer geld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mr-justin Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 Luister es, ik ga me nou niet laten uitmaken door stom, lui of wat dan maar ook. Als je zo gaat beginnen kan ik het ook begrepen? Ik zeg toch dat ik niet veel ervan begrijp. Je kan beter een videokaart kopen die hem beter aankan. Als je er 1 koopt die er net aan voldoet dan gaat dat haperen als een gek Je kan beter een goede videokaart in gooien Weet überhaupt niet of je videokaart on-board zit(op je moederbord) of eraan zit. Ik weet dus niet of het een AGP of PCI-e slot is Welk moederbord heb je? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.