Muay Thai Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 (bewerkt) Gegevens weggehaalt. Bewerkt: 27 december 2008 door Muay Thai Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 Kijk gewoon even op >>Deze<< site dan weet je het 100% zeker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Muay Thai Geplaatst: 26 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 (bewerkt) Kijk gewoon even op >>Deze<< site dan weet je het 100% zeker. Ik heb geen verstand van die dingen dus AUB kun jij even voor me checken? Wacht ik weet volgens mij hoe het moet! Bewerkt: 26 december 2008 door Muay Thai Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Muay Thai Geplaatst: 26 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 (bewerkt) Gegevens weggehaalt. Bewerkt: 27 december 2008 door Muay Thai Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mattert Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 (bewerkt) ok je videokaart is niet goed genoeg! Je videokaart moet moet ook Shader 3.0 hebben en Pixel Shader ook 3.0 koop een ivdoekaart die al die dingen heeft Bewerkt: 26 december 2008 door mattert Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Muay Thai Geplaatst: 26 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 Oke hoe flikker ik dat systemcheck ding van mijn PC hoe heet dat programma? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mattert Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 dat gaat gewoon via java als goed is hoef je erniet af tehalen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...