Jump to content

Analyse van een crash in GtaIV

Puma

Recommended Posts

Een rare crash.. Had m'n Turismo een beetje gemod om een paar gekke vluchten te maken en dit was het resultaat. Gek is het zeker, want ik snap nog steeds niet waarom de auto explodeerde. In eerste instantie wou ik in de video-editor kijken waarom de auto explodeerde (misschien stond er een explosieve ton o.i.d.), maar ik kwam erachter dat dat niet de oorzaak was. Achja, het is een leuke video geworden. Ik ben er een dag mee bezig geweest om alle standpunten goed te krijgen. Nu zie je ook eens welke stappen worden genomen bij een exploderende auto in GtaIV: het lijkt dus realistischer dan het is, verbloemd door alle vuur en rook.

Bewerkt: door Puma
Delen op andere websites

nice.

Dat hij ontplofte kwam doordat, op het moment dat je het spoor raakte de auto in brand vloog(komt door de snelehid die je had) door de klap op de grond veel harder was kwam de health van de auto meteen op 0 en ontplofte hij.

Nico is een lucky bastard bij jouw zeg.

Delen op andere websites

nice.

Dat hij ontplofte kwam doordat, op het moment dat je het spoor raakte de auto in brand vloog(komt door de snelehid die je had) door de klap op de grond veel harder was kwam de health van de auto meteen op 0 en ontplofte hij.

Nico is een lucky bastard bij jouw zeg.

Hele theorieën xD

Het was gewoon een f*king droog filmpje! :schater: :schater: :schater: :schater:

GJ Puma :schater: :schater: :schater: :schater: :7

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...