Puma Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 (bewerkt) Een rare crash.. Had m'n Turismo een beetje gemod om een paar gekke vluchten te maken en dit was het resultaat. Gek is het zeker, want ik snap nog steeds niet waarom de auto explodeerde. In eerste instantie wou ik in de video-editor kijken waarom de auto explodeerde (misschien stond er een explosieve ton o.i.d.), maar ik kwam erachter dat dat niet de oorzaak was. Achja, het is een leuke video geworden. Ik ben er een dag mee bezig geweest om alle standpunten goed te krijgen. Nu zie je ook eens welke stappen worden genomen bij een exploderende auto in GtaIV: het lijkt dus realistischer dan het is, verbloemd door alle vuur en rook. Bewerkt: 26 december 2008 door Puma Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 Haha, vette crash Puma Je hebt ook wel precies mazzel dat Niko uit ze auto wordt gelanceerd , maar leuk filmpjes. Jammer dat de console-versie geen video-editor heeft, lijkt me een erg leuke toevoeging. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 nice. Dat hij ontplofte kwam doordat, op het moment dat je het spoor raakte de auto in brand vloog(komt door de snelehid die je had) door de klap op de grond veel harder was kwam de health van de auto meteen op 0 en ontplofte hij. Nico is een lucky bastard bij jouw zeg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 nice.Dat hij ontplofte kwam doordat, op het moment dat je het spoor raakte de auto in brand vloog(komt door de snelehid die je had) door de klap op de grond veel harder was kwam de health van de auto meteen op 0 en ontplofte hij. Nico is een lucky bastard bij jouw zeg. Hele theorieën xD Het was gewoon een f*king droog filmpje! :schater: :schater: GJ Puma :schater: :schater: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 De explosie komt inderdaad door de snelheid-, bots- en vervolgens val-combinatie. Mooi gefilmt, doe ik je niet na. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 Super filmpje Niko = lucky basterd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 Niko heeft veel mazzel XD maar ja ik denk ook dat door je handling mod de health van je auto leeg ging door dat harde botsing tegen de rails. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Lol, Niko staat ook weer heel droog op, Trouwens leuk filmpje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker126 Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Leuk filmpje, maar ehhh.... volgens mij vloog het stuur eerst in brand op dat filmpje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.