Bolitie Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 Wie kan mij een handje helpen. Ik heb de Ford Focus NLPolitie mod gedownload, een nederlandse politiewagen. In het filmpje op youtube hoor je ook een Nederlandse sirene en knipperen de koplampen erg snel. Echter toen ik de mod met sami geinstaleerd had was het uiterlijk wel verandert maar verder was alles hetzelfde als de copcarla. Heb ik de mod niet goed geinstaleerd of moet ik zelf een andere sirene toevoegen? Hopelijk kan iemand mij hiermee op weg helpen. Link: http://nl.youtube.com/watch?v=24QT48OZw3w Bij voorbaat dank! Reageren
Beagle Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 (bewerkt) Wie kan mij een handje helpen.Ik heb de Ford Focus NLPolitie mod gedownload, een nederlandse politiewagen. In het filmpje op youtube hoor je ook een Nederlandse sirene en knipperen de koplampen erg snel. Echter toen ik de mod met sami geinstaleerd had was het uiterlijk wel verandert maar verder was alles hetzelfde als de copcarla. Heb ik de mod niet goed geinstaleerd of moet ik zelf een andere sirene toevoegen? Hopelijk kan iemand mij hiermee op weg helpen. Link: http://nl.youtube.com/watch?v=24QT48OZw3w Bij voorbaat dank! De sirene moet je helaas zelf toevoegen. >Hier< is een tutorial van K.O. te vinden, over hoe je Audio Aanpast. Als je dan even >Hier< de Nederlandse Sirene geluiden download, komt je droom helemaal uit @Hieronder: Paar minuut'jes maar Bewerkt: 26 december 2008 door Beagle Reageren
K.O. Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 (bewerkt) De mod bevat ook helemaal geen nieuwe geluiden. MrNuun klaagde hier op YouTube ook over: Dude where did you get does sound mods with does flashing lights when you turn on your sirens would you pleas send them to me i want it its so niceMrNuun Ik weet niet of hij daar ooit antwoord op gehad heeft, maar als ik jou was zou ik via YouTube contact opnemen met 'EmergencyMods' en vragen hoe hij aan die geluiden is gekomen. (Overigens moet je zelf nog wat dingen veranderen in handling.cfg en carcols.dat, zoals je in het readme bestand duidelijk kunt lezen.) Hmm, Beagle was me net een paar minuten voor... EditEdit: tja ben niet zo bijzonder snel met deze laptop. Bovendien was ik (te) veel dingen tegelijk aan het doen. Bewerkt: 27 december 2008 door K.O. Reageren
Bolitie Geplaatst: 26 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2008 Dank jullie wel voor de hulp! Heb inderdaad al die handling aangepast, Ik ga het eens proberen met de sirene. Niet dat het nu mijn droom is om er een nederlandse sirene bij te hebben @ Beagle Maar het is wel zo leuk dat, als je een nederlands voertuig erin zet dat dan ook de sirene klopt. Heeft iemand ook nog een idee hoe je de koplampen laat knipperen? Of is dat ingewikkeld? Ben niet onervaren met modden of dingen aanpassen in games, alleen wel met gta-sa. Heb het spel altijd op de ps2 gespeeld en heb het 2 dagen geleden pas op de pc geinstaleerd. Bedankt! Reageren
Beagle Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Dank jullie wel voor de hulp!Heb inderdaad al die handling aangepast, Ik ga het eens proberen met de sirene. Niet dat het nu mijn droom is om er een nederlandse sirene bij te hebben @ Beagle Maar het is wel zo leuk dat, als je een nederlands voertuig erin zet dat dan ook de sirene klopt. Heeft iemand ook nog een idee hoe je de koplampen laat knipperen? Of is dat ingewikkeld? Ben niet onervaren met modden of dingen aanpassen in games, alleen wel met gta-sa. Heb het spel altijd op de ps2 gespeeld en heb het 2 dagen geleden pas op de pc geinstaleerd. Bedankt! MFCL heeft net een koplampmod gemaakt. Deze bestaat zoeizo al, maar voor het gemak... Je kan ook nog >hier< kijken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.