Jump to content

Trein

EXIT

Recommended Posts

Ik weet niet precies wat je hiermee bedoelt. Maar in GTA IV heb je inderdaad geen TGV, dit is New York/Liberty City niet Parijs.. Maar je hebt wel een subway (metro), misschien bedoel je die trein. En op die screen is een kabelbaan.

Delen op andere websites

Ik weet niet precies wat je hiermee bedoelt. Maar in GTA IV heb je inderdaad geen TGV, dit is New York/Liberty City niet Parijs.. Maar je hebt wel een subway (metro), misschien bedoel je die trein. En op die screen is een kabelbaan.

Nee ik wil net zeggen dat veel mensen dachten na dat de eerste trailer uitkwam dat er een TGV reed. maar nu kun je zien dat het eigelijk een paal is

Delen op andere websites

Dit dachten de mensen niet hoor, dat is een kabelbaan: kijk maar eens verder naar de draad, je zal daar een soort van wagonnetje (of hoe je dat ook noemt) zien hangen. ;) Die is er dan ook, alleen kan je er niet in.

Je kan wel in de kabelbaan wagon hoor, heb het zelf gedaan namelijk.

Delen op andere websites

Dit dachten de mensen niet hoor, dat is een kabelbaan: kijk maar eens verder naar de draad, je zal daar een soort van wagonnetje (of hoe je dat ook noemt) zien hangen. ;) Die is er dan ook, alleen kan je er niet in.

Echt? Ik heb het namelijk al meerdere keren geprobeerd, maar het is nooit gelukt? Maar heb jij het dan gedaan in de PC-versie? Want ik heb het alleen nog maar geprobeerd met de PS3-versie.

Delen op andere websites

Echt? Ik heb het namelijk al meerdere keren geprobeerd, maar het is nooit gelukt? Maar heb jij het dan gedaan in de PC-versie? Want ik heb het alleen nog maar geprobeerd met de PS3-versie.

In de PS3-versie kan je ook in de kabelbaan hoor. Ik heb hier een filmpje van de X-Box 360:

Hier kan je de kabelbaan vinden:

Click here to view the SnapMap

Delen op andere websites

• 3 weken later...

in de pc kan het in iedergeval zkr wel heb het namelijk al eens gedaan

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...