Jump to content

Gezocht: Grand Theft Auto IV

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Eey wie heeft IV waar van ik hem mag kopen Onder de 40 uero? Of wie weet een winkel waar ze goedkoop zijn?

Bewerkt: door jancoCJ
Geplaatst:
Ik! voor 39 euro!

Bezorg je hem?

Doet ie het goed?

Hoe vaak is ie gebruikt?

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk dat Marktplaats, Ebay of Speurders een beter resultaat oplevert dan hier... En misschien is het handig om dan het platform (PC, XBOX 360 of PS3) erbij te vermelden..

En volgens mij wordt dit hier niet toegelaten..

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Geplaatst:

volgens mij als je hem gewoon in de winkel koopt ben je even duur uit, de prijzen gingen een week later al weer omlaag dus de kans is groot dat ze nu al 40 euro kosten. Voor die 1-6 euro meer heb je een eigen code, garantie en je weet zeker dat hij werkt.

Geplaatst:

Je kan hem gemakkelijk krijgen voor een euro of 22, ik in ieder geval wel. Lucky me, via marktplaats :7

Geplaatst:
Je kan hem gemakkelijk krijgen voor een euro of 22, ik in ieder geval wel. Lucky me, via marktplaats :7

Bij Play.com hebben ze altijd hele goede deal. Je spellen komen dan wel uit Engeland (dus + verzendkosten) maar de originele prijs is een koopje!

6187127m.jpg

Play.com - Grand Theft Auto IV PC

£24.99 = €26

Geplaatst:

Je kunt op diverse verkoopsites, zoals Marktplaats, Ebay en dergelijken, op zoek gaan naar een exemplaar voor die prijs (40 euro). Dit forum is geen verkoopsite en tevens geen informatiebron van deze verkoopsites.

Je zult dus gewoon zelf op zoek moeten gaan op bovengenoemde sites, of in dit geval Muay Tai een PB sturen, omdat die aanbood wat jij zoekt.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...