Jump to content

Mod GTA III, TXD.Dir TXD.IMG

Dark_Zemy

Recommended Posts

Ik heb net de Real GTA III MOD gedownload, maar in de readme staat dit:

LET ME REPEAT IT AGAIN: PLEASE FINISH THE INSTALLATION BY DELETING TXD.IMG

AND TXD.DIR FROM GTA3'S "MODELS" DIRECTORY!!!

BECAUSE IF YOU WON'T DO IT, THEN ALL TEXTURES IN THE GAME WILL BE BUGGY!!!

Alles is gelukt, maar ik moet nu de TXD.IMG en TXD.DIR verwijderen maar deze twee staan niet in mijn map: Models. Waar staan ze dan?

Delen op andere websites

Op 6 september 2008 zei senneken het volgende tegen iemand die hetzelfde probleem had:

heb je vista? zo ja, kijk dan bij comptabiliteitsbestanden in je menubalk vanboven van de map en zorg dat daar 'tonen' staat, dan laat hij die bestanden wel zien waarschijnlijk.
Bij die persoon hielp het. De bestanden staan wel degelijk in de 'models' map.
Delen op andere websites

Ik heb net de Real GTA III MOD gedownload, maar in de readme staat dit:

LET ME REPEAT IT AGAIN: PLEASE FINISH THE INSTALLATION BY DELETING TXD.IMG

AND TXD.DIR FROM GTA3'S "MODELS" DIRECTORY!!!

BECAUSE IF YOU WON'T DO IT, THEN ALL TEXTURES IN THE GAME WILL BE BUGGY!!!

Alles is gelukt, maar ik moet nu de TXD.IMG en TXD.DIR verwijderen maar deze twee staan niet in mijn map: Models. Waar staan ze dan?

Je moet wel eerst de game gespeeld hebben voor dat je Real GTA III installeert. Omdat TXD.IMG en TXD.DIR de graphicsbepaling hebben, die krijg je alleen bij de eerste opstarting van GTA III.

Delen op andere websites

Hey bedankt K.O.! Nu heb ik eindelijk die ***bestanden gevonden

EDIT: maar ze komen steeds terug! Hoe krijg ik ze definitief weg? Als ik de game opstart, dan begint hij weer met de textures te optimaliseren! :duh:

Bewerkt: door Blu3ice
Delen op andere websites

EDIT: maar ze komen steeds terug! Hoe krijg ik ze definitief weg? Als ik de game opstart, dan begint hij weer met de textures te optimaliseren! :duh:

Dit is maar 1x, omdat hij de nieuwe textures van GTA III Real erin moet zetten, hierna gebeurd het niet meer. :)

Delen op andere websites

Dit is maar 1x, omdat hij de nieuwe textures van GTA III Real erin moet zetten, hierna gebeurd het niet meer. :)

Ik probeer het onmiddellijk _O_

EDIT: Het werkt! De oplossing voor alle vista gebruikers: run de install van realgta met adminrechten, en zorg dat je die 2 bestanden vooraf verwijdert...

Bewerkt: door Blu3ice
Delen op andere websites

Let er wel op dat na de installatie van Real GTA III die dingen gewoon terug komen, omdat ze voor de optimalisatie van de textures en de prestaties van het spel gewoon terug komen, ze kunnen geen kwaad alleen zitten daar nog de oude textures in en dat geeft problemen met de nieuwe van de mod.

Delen op andere websites

• 4 weken later...

Het is onmogelijk dat de auto's hetzelfde zijn na de installatie van RealGTA. Het img bestand wordt als het goed is vervangen door die van de modificatie dus dan zijn alle modellen van auto's etc. vervangen door die van RealGTA. Het enige wat dan het probleem kan zijn is dat je de modificatie op een verkeerde locatie hebt geïnstalleerd...

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...