Dark_Zemy Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 Ik heb net de Real GTA III MOD gedownload, maar in de readme staat dit: LET ME REPEAT IT AGAIN: PLEASE FINISH THE INSTALLATION BY DELETING TXD.IMG AND TXD.DIR FROM GTA3'S "MODELS" DIRECTORY!!! BECAUSE IF YOU WON'T DO IT, THEN ALL TEXTURES IN THE GAME WILL BE BUGGY!!! Alles is gelukt, maar ik moet nu de TXD.IMG en TXD.DIR verwijderen maar deze twee staan niet in mijn map: Models. Waar staan ze dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 Op 6 september 2008 zei senneken het volgende tegen iemand die hetzelfde probleem had: heb je vista? zo ja, kijk dan bij comptabiliteitsbestanden in je menubalk vanboven van de map en zorg dat daar 'tonen' staat, dan laat hij die bestanden wel zien waarschijnlijk.Bij die persoon hielp het. De bestanden staan wel degelijk in de 'models' map. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 Ik heb net de Real GTA III MOD gedownload, maar in de readme staat dit:LET ME REPEAT IT AGAIN: PLEASE FINISH THE INSTALLATION BY DELETING TXD.IMG AND TXD.DIR FROM GTA3'S "MODELS" DIRECTORY!!! BECAUSE IF YOU WON'T DO IT, THEN ALL TEXTURES IN THE GAME WILL BE BUGGY!!! Alles is gelukt, maar ik moet nu de TXD.IMG en TXD.DIR verwijderen maar deze twee staan niet in mijn map: Models. Waar staan ze dan? Je moet wel eerst de game gespeeld hebben voor dat je Real GTA III installeert. Omdat TXD.IMG en TXD.DIR de graphicsbepaling hebben, die krijg je alleen bij de eerste opstarting van GTA III. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 26 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 Nee, ik heb het al opgelost, ik had IMG Tool gebruikt om TXD.IMG op te zoeken, daarna verwijderd. Maar TXD.DIF heb ik niet gevonden, toch werkt de mod nu perfect. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blu3ice Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 (bewerkt) Hey bedankt K.O.! Nu heb ik eindelijk die ***bestanden gevonden EDIT: maar ze komen steeds terug! Hoe krijg ik ze definitief weg? Als ik de game opstart, dan begint hij weer met de textures te optimaliseren! Bewerkt: 27 december 2008 door Blu3ice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 27 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Hey bedankt K.O.! Nu heb ik eindelijk die ***bestanden gevondenEDIT: maar ze komen steeds terug! Hoe krijg ik ze definitief weg? Als ik de game opstart, dan begint hij weer met de textures te optimaliseren! Dit is maar 1x, omdat hij de nieuwe textures van GTA III Real erin moet zetten, hierna gebeurd het niet meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blu3ice Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 (bewerkt) Hey bedankt K.O.! Nu heb ik eindelijk die ***bestanden gevondenEDIT: maar ze komen steeds terug! Hoe krijg ik ze definitief weg? Als ik de game opstart, dan begint hij weer met de textures te optimaliseren! Dit is maar 1x, omdat hij de nieuwe textures van GTA III Real erin moet zetten, hierna gebeurd het niet meer. Ik probeer het onmiddellijk EDIT: Het werkt! De oplossing voor alle vista gebruikers: run de install van realgta met adminrechten, en zorg dat je die 2 bestanden vooraf verwijdert... Bewerkt: 27 december 2008 door Blu3ice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Let er wel op dat na de installatie van Real GTA III die dingen gewoon terug komen, omdat ze voor de optimalisatie van de textures en de prestaties van het spel gewoon terug komen, ze kunnen geen kwaad alleen zitten daar nog de oude textures in en dat geeft problemen met de nieuwe van de mod. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lars1216 Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 ik heb er nog steeds problemen mee ik heb hier al meerdere topics geopend maar telkens de zelfde oplossingen die bij mij niet werken ik hou nog steeds de zelfde wagens enzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blu3ice Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 ik heb er nog steeds problemen mee ik heb hier al meerdere topics geopend maar telkens de zelfde oplossingen die bij mij niet werken ik hou nog steeds de zelfde wagens enzo. Heb je vista? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lars1216 Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 (bewerkt) ja dat heb ik maar ik heb die bestanden al verwijderd via compatibaliteitsbestanden en dat werkt niet. lars1216. Bewerkt: 31 december 2008 door lars1216 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
homeboy-m5 Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2009 ik snap er ook niks van ik heb hem vandaag gedownload maar ik zoek ze ook maar ik kan ze niet vinden moet het met een IMG tool zo ja welk hoe heet het bestand dan ik the tool TXD? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 Het is onmogelijk dat de auto's hetzelfde zijn na de installatie van RealGTA. Het img bestand wordt als het goed is vervangen door die van de modificatie dus dan zijn alle modellen van auto's etc. vervangen door die van RealGTA. Het enige wat dan het probleem kan zijn is dat je de modificatie op een verkeerde locatie hebt geïnstalleerd... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.