Jump to content

Firefox toont de banner van Gtaforum niet.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo forummertjes. :)

Ik heb een probleem met Firefox. Hij toont de banner van gtaforum niet. Screen:

dzf.png

Als ik switch met de IE-tab naar IE, dan toont hij de banner wel, dus hoe zorg ik ervoor dat ik de banner weer te zien krijg in Firefox?

Alvast bedankt.

Mvg,

MegaPilot.

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

raar, bij mij toont hij hem wel...heb je de nieuwste FF versie? Of misschien heb je een add-on die het als reclame ziet en het blokeerd?

Sorry voor de dubbelpost, maar ik heb weer een probleem met Firefox. Ik zie de filmpjes van Youtube niet meer, en dan bedoel ik die van op het forum. Weer krijg ik een wit leeg scherm te zien op de plaats waar normaal gezien de filmpjes zouden moeten staan. Ik heb Ctrl + F5 al geprobeerd, en ik heb m'n PC al eens heropgestart. Weet iemand wat ik moet doen?

Alvast bedankt.

Mvg,

MegaPilot.

Geplaatst:
Sorry voor de dubbelpost, maar ik heb weer een probleem met Firefox. Ik zie de filmpjes van Youtube niet meer, en dan bedoel ik die van op het forum. Weer krijg ik een wit leeg scherm te zien op de plaats waar normaal gezien de filmpjes zouden moeten staan. Ik heb Ctrl + F5 al geprobeerd, en ik heb m'n PC al eens heropgestart. Weet iemand wat ik moet doen?

Alvast bedankt.

Mvg,

MegaPilot.

misschien heb je een bepaalde plugin niet geinstalleerd, update je flash player eens

Geplaatst:

Het heeft geen effect, ik zie nog steeds de filmpjes niet. :( Overigens moet het aan Firefox liggen aangezien ik met de IE-Tab ze wel zie, maar telkens switchen tussen Firefox en Internet Explorer neemt nogal wat tijd in beslag, zeker als je meetelt dat je je dan telkens moet aanmelden.

Toch bedankt, iemand anders? :)

Mvg,

MegaPilot.

Geplaatst:

Heb je al eens ...

• Ctrl+F5 geprobeerd?
  • cookies verwijderd?
  • tijdelijke bestanden verwijderd?
  • andere privégegevens in de browser verwijderd?
  • de browser opnieuw opgestart?
  • je pc opnieuw opgestart?
  • iets anders geprobeerd om het op te lossen?

Heb je al eens ...
  • Ctrl+F5 geprobeerd?
  • cookies verwijderd?
  • tijdelijke bestanden verwijderd?
  • andere privégegevens in de browser verwijderd?
  • de browser opnieuw opgestart?
  • je pc opnieuw opgestart?
  • iets anders geprobeerd om het op te lossen?

'k Heb nu al alles geprobeerd, behalve het laatste bolletje. Maar wat zou ik nu moeten proberen? Alvast bedankt. :)

Mvg,

MegaPilot.

Edit: Ik weet niet hoe het komt, maar ik zie de filmpjes weer, problem solved! :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...