badslayer Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 Missie(s): Ik weet niet hoe die heet, maar je moet met een quad rijden, er zit iemand achterop en die schiet andere van de quad af Cheaten: Mag Versie: ??? weet ik niet hoe kom je daar achter? Overig: Haal hem alsjeblieft >>> Door _KoE_Mzungu: Lees nogmaals én rustig de regels door, daar staat ook waar je de missie-namen kan vinden en hoe je kan herkennen welke versie jij hebt.<<< GTASAsf1.b
MegaPilot Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 (bewerkt) Made In Heaven: Local Liquor Store = Mission Passed! Beloning = $1000! Ik heb geen Cheats en/of Modificaties gebruikt om de missie te halen. De savegame vindt je in de bijlage. Veel plezier verder met San Andreas en prettige feestdagen! P.S.: Als je wilt weten welke Versie je hebt, dan doe je dit zo: Ga naar Deze Computer. => C. => Progran Files. => Rockstar Games. => Gta San Andreas. => Data. => Script. Daar zie je het bestandje script.img staan. Grootte van script.img Ik heb versie 568 kB 1 562 kB 2 Jouw savegame is Versie 1, dus je hebt Versie 1. @ hieronder: Bedankt! Bewerkt: 26 december 2008 door MegaPilot
badslayer Geplaatst: 26 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2008 Oke bedankt! En jij ook prettige feestdagen Je hebt die missie van de quad niet gehaald hoor.. Zou je die ook alsjeblieft willen doen? want je hebt die andere gedaan denk ik Ik maak dan wel even een nieuw onderwerp aan GTASAsf1.b
MegaPilot Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 (bewerkt) Ik heb de missie wel gedaan, je moet jouw savegame in je Gta: San Andreas User Files verwisselen met de savegame die in mijn post staat. Ik heb voor de zekerheid SA eens opgestart, ik heb de missie behaald. Bewerkt: 26 december 2008 door MegaPilot
Recommended Posts