Tomeken Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 waar staat de Annihilator na je alle pigeons hebt afgeschoten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gemertenaar Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 waar staat de Annihilator na je alle pigeons hebt afgeschoten? Hij spawned random op helipads, vlieg wat rondjes boven de stad en je ziet er wss wel een op een helipad. Op het politiecompound vlakbij het 1e safehuis in algonquin, op de hoek van topaz st. en san juan road. Eerst kreeg je van het stelen 4-5 sterren, nu krijg je 0 wanted level. kijk wat rond ook vlakbij het empire state gebouw op het gebouw met paarse lichten snachts staat hij ook. Ik heb ook die 200 pigeons gedaan maar die annihilator is wel bagger omdat hij steeds ergens anders spawned volgens mij. Maar je kan nog altijd MP doen en dan gewoon free mode en naar airport toe gaan. Daar staat hij sowiezo altijd 100% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 waar staat de Annihilator na je alle pigeons hebt afgeschoten? Hij spawned random op helipads, vlieg wat rondjes boven de stad en je ziet er wss wel een op een helipad. Op het politiecompound vlakbij het 1e safehuis in algonquin, op de hoek van topaz st. en san juan road. Eerst kreeg je van het stelen 4-5 sterren, nu krijg je 0 wanted level. kijk wat rond ook vlakbij het empire state gebouw op het gebouw met paarse lichten snachts staat hij ook. Ik heb ook die 200 pigeons gedaan maar die annihilator is wel bagger omdat hij steeds ergens anders spawned volgens mij. Maar je kan nog altijd MP doen en dan gewoon free mode en naar airport toe gaan. Daar staat hij sowiezo altijd 100% Je kan hem toch ook gewoon spawnen met Cheats. Waarom zal je hem dan zoeken? Of wil je hem 100% uitspelen zonder Cheats? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gemertenaar Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 waar staat de Annihilator na je alle pigeons hebt afgeschoten? Hij spawned random op helipads, vlieg wat rondjes boven de stad en je ziet er wss wel een op een helipad. Op het politiecompound vlakbij het 1e safehuis in algonquin, op de hoek van topaz st. en san juan road. Eerst kreeg je van het stelen 4-5 sterren, nu krijg je 0 wanted level. kijk wat rond ook vlakbij het empire state gebouw op het gebouw met paarse lichten snachts staat hij ook. Ik heb ook die 200 pigeons gedaan maar die annihilator is wel bagger omdat hij steeds ergens anders spawned volgens mij. Maar je kan nog altijd MP doen en dan gewoon free mode en naar airport toe gaan. Daar staat hij sowiezo altijd 100% Je kan hem toch ook gewoon spawnen met Cheats. Waarom zal je hem dan zoeken? Of wil je hem 100% uitspelen zonder Cheats? Yep sommige mensen spelen gta ook nog zonder cheats Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 waar staat de Annihilator na je alle pigeons hebt afgeschoten? Hij spawned random op helipads, vlieg wat rondjes boven de stad en je ziet er wss wel een op een helipad. Op het politiecompound vlakbij het 1e safehuis in algonquin, op de hoek van topaz st. en san juan road. Eerst kreeg je van het stelen 4-5 sterren, nu krijg je 0 wanted level. kijk wat rond ook vlakbij het empire state gebouw op het gebouw met paarse lichten snachts staat hij ook. Ik heb ook die 200 pigeons gedaan maar die annihilator is wel bagger omdat hij steeds ergens anders spawned volgens mij. Maar je kan nog altijd MP doen en dan gewoon free mode en naar airport toe gaan. Daar staat hij sowiezo altijd 100% Je kan hem toch ook gewoon spawnen met Cheats. Waarom zal je hem dan zoeken? Of wil je hem 100% uitspelen zonder Cheats? Yep sommige mensen spelen gta ook nog zonder cheats Ik vind GTA alleen leuk met Cheats zonder vindt ik veel te moeilijk, +p Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.