Jump to content

problemen met comp.


Floppy

Recommended Posts

hey lui,

Ik heb GTA Vice city en ik vind het een erg leuk spel.

Maar.....

Als ik aan het spelen ben houd de PC er na ongeveer 30 min. ermee op!

Dan start hij gewoon opnieuw op, dat is zeer irritant vooral als je een missie aan het doen bent en je hebt niks gesaved...

Als ik mods heb gedownload is het nog erger!

dan houd hij er na 10 min. er al mee op.

het kan niet aan mn comp liggen want ik kan verder alles doen.

dat deed het spel op de vorige comp ook....

kan iemand mij helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij hoort dit niet hier maar je moet je computer eens controleren op fouten en dan defragmenteren

edit: en natuurlijk controleren op virussen :)

Bewerkt: door Shorty_D
Link to comment
Delen op andere websites

Kan je iets meer vertellen?

Krijg je een blauwscherm? zo ja welke foutmelding?

Wat voor pc heb je (geen antwoord zoals windows en de winkel waar je hem hebt gekocht maar aub maar effe alle specs)?

Wat voor besturingssysteem heb je (hier kan je dus wel bijvoorbeeld windows xp prof noemen ofzo)?

Heb je jouw drivers van je pc de afgelopen jaren nog geupdate? dit lost vele problemen op.

Heb je de GTA Vice City patch geinstalleerd?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hallo,

Ik vind GTA echt een fantastish spel! Een tijd geleden heb ik het uitgepspeeld en nu wil ik het wel weer een keer spelen! Maar ik heb tot 2 keer toe het volgende probleem gehad:

Als ik GTA vice city had geinstalleerd en ik ging bij Call of Duty spelen, viel mij op dat het laad-balkje een stuk langer erover deed dan normaal, maar niet alleen Call of Duty, ook andere spellen zijn ermee geconfronteerd. Mijn pc is super snel, en nooit problemen gehad. Ook op een vorige pc van mij had ik hetzelfde probleem. Ik vind dit best jammer en storend, het ligt niet aan het geheugen van de pc en ook niet aan de processor.

Mij is verteld de schijf na het installeren te fragmenteren maar dit hoeft toch helemaal niet? Je moet toch normaal en snel een spelletje kunnen spelen en dat andere spellen er niet de dupe van worden?

Ik hoop dat jullie raad weten hierop.

Mvg,

Mr.René

Link to comment
Delen op andere websites

- Het is niet zo dat het ALLEEN aan GTA: Vice City kan liggen, mischien draagt het een bestand dat invloed heeft maar als ik het zo lees zou dat niet geval moeten zijn.

- is het probleem PRECIES op het moment ontstaan toen je GTA: Vice City had geinstalleerd?

- Wat zijn je 'krachten' van je PC eingelijk?

- Welke Call Of Duty speel je, dit is over het algemeen een zwaar spel.

- Defragteren na instalatie is onzin.

- Heeft het laad balkje van GTA: Vice City meer als 15 sec. nodig?

- Al gecheckt op Spy Ware?

Voor antwoorden of verdere vragen kan je gewoon posten :)

Succes.

Link to comment
Delen op andere websites

1. Ja het is altijd na het installeren van GTA: Vice city

2. Ik heb een pc met: AMD athlon 2200 2,4 GB processor. Een Radeon 9600XT 128MB videokaart. Een ASUS moederbord.

3. Ik speel alle CoD's, maar dat doet er eingelijk niet toe.

4.Ik heb het over het laad balkje van bijv. CoD, en meestal doet de laadbalk in vice city er niet meer dan 10 sec over.

5.Mijn pc is helemaal virus vrij!

Hoop dat jullie hier wat mee kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb GTA Vice city en ik vind het een erg leuk spel.

Legale versie? Misschien is de CPU te warm en start hij automatisch opnieuw op. :o

als cpu te warm word sluit de pc af en start niet opnieuw op :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

als cpu te warm word sluit de pc af en start niet opnieuw op :puh:

Gare PC heb jij dan, die van mij startte opnieuw op. Sinds ik een AMD64 heb gebeurd diet niet meer. :)

Mja, ook al is het niet zo, Mr. Réne heeft niet zoveel aan deze reacties.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zou niet weten

als dat alles niet helpt waar we het hier over hebben gehad en het helpt niet raad ik aan om contact op te nemen bij de computerzaak waar je het hebt gekocht die kunnen mischien het probleem verhelpen

(mischien zit er nog garantie op??)dan kun je het laten repareren

Link to comment
Delen op andere websites

hej

ik heb nu gta vice city al een tijdje en telkens als ik hem op wil starten dan zie je een zandlopertje en denk je 'hij start op' maar dat doet ie dus niet :huh: .heeft iemand dit probleem ook gehad maar is het toch weer gelukt om het goed te krijgen?(ik heb ook mss32.dll niet en die had ik perongeluk verwijderd dus wie dat wil sturen stuur het maar naar ***.

melvin.m

Geen emailadressen vermelden!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...