Jump to content

problemen met comp.


Floppy

Recommended Posts

  • 3 weken later...

HAllo mensen,

ik heb dus ook vice city en vind het heel leuk maaarr net als die floppy vercetty start de pc ook naar een half uurtje opnieuw op ;) . en soms zelf na 10 minuten :( . ik heb het zelf uit gemeten op de klok. IK zou heel graag een oplossing willen weten want ik heb gta 3 weken geleden in de winkel gekocht.

Dus ik vraag wie kan mij helpen??

Link to comment
Delen op andere websites

hej

ik heb nu gta vice city al een tijdje en telkens als ik hem op wil starten dan zie je een zandlopertje en denk je 'hij start op' maar dat doet ie dus niet :huh: .heeft iemand dit probleem ook gehad maar is het toch weer gelukt om het goed te krijgen?(ik heb ook mss32.dll niet en die had ik perongeluk verwijderd dus wie dat wil sturen stuur het maar naar ***.

melvin.m

Geen emailadressen vermelden!

Dat MSS32.DLL mist, ligt aan de versie (Legaal of Illegaal) Het verwijderen is onzin, waarom zou je? En al helemaal, hoe kun je het perongeluk doen? Nee, ik had hetzelfde, een Illegale versie met een MSS32 probleem, er zit niks anders op. Legaal kopen! (Heb ik naderhand ook gedaan)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...