Jump to content

Beeld schommelen


FireDragon

Recommended Posts

ik heb un probleem kan nu eindelijk gta 4 spelen maar als ik 2 minuten speel dan begint mijn beeld te schommelen lijkt net of ik zat ben waar kan dit aan liggen en wat kan ik er aan doen is echt heel k*t

M.v.gr. FireDragon

p.s dit zijn mijn gegevens van mijn video kaard mess dat jullie daar meer mee kunne zeggen

post-104604-1230302910.jpg

Bewerkt: door SummerBase
SummerBase: Titel aangepast
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb un probleem kan nu eindelijk gta 4 spelen maar als ik 2 minuten speel dan begint mijn beeld te schommelen lijkt net of ik zat ben waar kan dit aan liggen en wat kan ik er aan doen is echt heel k*t

M.v.gr. FireDragon

p.s dit zijn mijn gegevens van mijn video kaard mess dat jullie daar meer mee kunne zeggen

soms het spel gedownload?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb un probleem kan nu eindelijk gta 4 spelen maar als ik 2 minuten speel dan begint mijn beeld te schommelen lijkt net of ik zat ben waar kan dit aan liggen en wat kan ik er aan doen is echt heel k*t

M.v.gr. FireDragon

p.s dit zijn mijn gegevens van mijn video kaard mess dat jullie daar meer mee kunne zeggen

soms het spel gedownload?

nee het spel is gewoon gekocht bij de dixons

Bewerkt: door FireDragon
Link to comment
Delen op andere websites

Me vriend had hem gedownload en had ook ik heb wel gewoon gekocht toen mijne bij hem geinstaleerd en probleem opgelost hij had die middag nog een officeele gehaald... dus verdenk je niet hoor post een foto van je hoesje met als achtergrond dit forum ofzo.. want help liever geen mensen met illegaal versie .. heb me kameraad ook geholpen maar dat is anders !!

Bewerkt: door marcelvn
Link to comment
Delen op andere websites

ik vraag me af of hij hem uberhaupt heeft gekocht.

word je toevallig ook niet overreden?

Laat is een foto zien van de wijde omgeving, dan kunnen we echt oordelen.

nee wordt niet over reden is echt aleen dat het die drunk mode is of zo heb wel mods/trainers gebreukt voor cheats kan het mess daar aan ligge?? ik weet dat het niet netjes is srry :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Spel opnieuw installeren, heb ik ook gedaan. Heb de savegame niet verloren want die word opgeslagen via Windows Live.

EDIT: Ik zie trouwens ook dat je redelijk oude drivers hebt voor je videokaart.

Probeer de nieuwste drivers te installeren, gaat waarschijnlijk nog wel wat verschil maken in de grafische kwaliteit en FPS.

Bewerkt: door RyanEnC
Link to comment
Delen op andere websites

Spel opnieuw installeren, heb ik ook gedaan. Heb de savegame niet verloren want die word opgeslagen via Windows Live.

EDIT: Ik zie trouwens ook dat je redelijk oude drivers hebt voor je videokaart.

Probeer de nieuwste drivers te installeren, gaat waarschijnlijk nog wel wat verschil maken in de grafische kwaliteit en FPS.

weet ik ga morgen nieuwe video kaart hallen en meer geheugen dan kan ik hem nog mooier spelen als hij het goed doet

Link to comment
Delen op andere websites

Aan je videokaart ligt het meer dan waarschijnlijk niet, want dan zou je zelfs niet in staat zijn om het spel te openen/spelen...

Wacht even, dat heb ik ook, ik heb Originele Spel. Mijn broer werkt voor Microsoft en die zegt dat het een uitwerking is van de Videocard en de Virusscanner en de Trekingkracht van het spel.

Zet dus daarom je Virusscanner uit. Behalve als je online gaat spelen, dan wel je Firewall aan.

Nick

Link to comment
Delen op andere websites

Dat heeft niks te maken met drunk camera die word geactiveerd als de licentie niet correct is en of securom niet is opgestart

goede morgen :zz:

wat is securom :ch:

M.V.gr. FireDragon

Bewerkt: door FireDragon
Link to comment
Delen op andere websites

Dat heeft niks te maken met drunk camera die word geactiveerd als de licentie niet correct is en of securom niet is opgestart

goede morgen :zz:

wat is securom :ch:

M.V.gr. FireDragon

Ga nu maar lekker het spel legaal kopen.. als iedereen illegaal download komen er minder spellen uit voor de pc.. (wat al zo is)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...