FireDragon Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 (bewerkt) ik heb un probleem kan nu eindelijk gta 4 spelen maar als ik 2 minuten speel dan begint mijn beeld te schommelen lijkt net of ik zat ben waar kan dit aan liggen en wat kan ik er aan doen is echt heel k*t M.v.gr. FireDragon p.s dit zijn mijn gegevens van mijn video kaard mess dat jullie daar meer mee kunne zeggen Bewerkt: 5 januari 2009 door SummerBase SummerBase: Titel aangepast Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mr-justin Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 ik heb un probleem kan nu eindelijk gta 4 spelen maar als ik 2 minuten speel dan begint mijn beeld te schommelen lijkt net of ik zat ben waar kan dit aan liggen en wat kan ik er aan doen is echt heel k*t M.v.gr. FireDragon p.s dit zijn mijn gegevens van mijn video kaard mess dat jullie daar meer mee kunne zeggen soms het spel gedownload? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
headhunterke Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 Aan je videokaart ligt het meer dan waarschijnlijk niet, want dan zou je zelfs niet in staat zijn om het spel te openen/spelen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireDragon Geplaatst: 26 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 (bewerkt) ik heb un probleem kan nu eindelijk gta 4 spelen maar als ik 2 minuten speel dan begint mijn beeld te schommelen lijkt net of ik zat ben waar kan dit aan liggen en wat kan ik er aan doen is echt heel k*t M.v.gr. FireDragon p.s dit zijn mijn gegevens van mijn video kaard mess dat jullie daar meer mee kunne zeggen soms het spel gedownload? nee het spel is gewoon gekocht bij de dixons Bewerkt: 26 december 2008 door FireDragon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 Als ik me niet vergis is dit de 'drunk mode' die je krijgt als je hem gedownload hebt, maar aangezien je hem bij Dixons hebt gekocht vraag ik me toch af wat dit dan kan zijn... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 ik vraag me af of hij hem uberhaupt heeft gekocht. word je toevallig ook niet overreden? Laat is een foto zien van de wijde omgeving, dan kunnen we echt oordelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcelvn Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 (bewerkt) Me vriend had hem gedownload en had ook ik heb wel gewoon gekocht toen mijne bij hem geinstaleerd en probleem opgelost hij had die middag nog een officeele gehaald... dus verdenk je niet hoor post een foto van je hoesje met als achtergrond dit forum ofzo.. want help liever geen mensen met illegaal versie .. heb me kameraad ook geholpen maar dat is anders !! Bewerkt: 26 december 2008 door marcelvn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireDragon Geplaatst: 26 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 ik vraag me af of hij hem uberhaupt heeft gekocht.word je toevallig ook niet overreden? Laat is een foto zien van de wijde omgeving, dan kunnen we echt oordelen. nee wordt niet over reden is echt aleen dat het die drunk mode is of zo heb wel mods/trainers gebreukt voor cheats kan het mess daar aan ligge?? ik weet dat het niet netjes is srry Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 (bewerkt) Spel opnieuw installeren, heb ik ook gedaan. Heb de savegame niet verloren want die word opgeslagen via Windows Live. EDIT: Ik zie trouwens ook dat je redelijk oude drivers hebt voor je videokaart. Probeer de nieuwste drivers te installeren, gaat waarschijnlijk nog wel wat verschil maken in de grafische kwaliteit en FPS. Bewerkt: 26 december 2008 door RyanEnC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireDragon Geplaatst: 26 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 Spel opnieuw installeren, heb ik ook gedaan. Heb de savegame niet verloren want die word opgeslagen via Windows Live.EDIT: Ik zie trouwens ook dat je redelijk oude drivers hebt voor je videokaart. Probeer de nieuwste drivers te installeren, gaat waarschijnlijk nog wel wat verschil maken in de grafische kwaliteit en FPS. weet ik ga morgen nieuwe video kaart hallen en meer geheugen dan kan ik hem nog mooier spelen als hij het goed doet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireDragon Geplaatst: 26 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 zal morgen foto's maken van de cover voor mijn scherm ik heb hem echt gekocht maar wel trainers gebruikt maar heb hem nu op nieuw geinstaleerd en doet het nog M.v.gr FireDragon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Aan je videokaart ligt het meer dan waarschijnlijk niet, want dan zou je zelfs niet in staat zijn om het spel te openen/spelen... Wacht even, dat heb ik ook, ik heb Originele Spel. Mijn broer werkt voor Microsoft en die zegt dat het een uitwerking is van de Videocard en de Virusscanner en de Trekingkracht van het spel. Zet dus daarom je Virusscanner uit. Behalve als je online gaat spelen, dan wel je Firewall aan. Nick Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcelvn Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Dat heeft niks te maken met drunk camera die word geactiveerd als de licentie niet correct is en of securom niet is opgestart Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireDragon Geplaatst: 27 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 (bewerkt) Dat heeft niks te maken met drunk camera die word geactiveerd als de licentie niet correct is en of securom niet is opgestart goede morgen wat is securom M.V.gr. FireDragon Bewerkt: 27 december 2008 door FireDragon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biocount Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Dat heeft niks te maken met drunk camera die word geactiveerd als de licentie niet correct is en of securom niet is opgestart goede morgen wat is securom M.V.gr. FireDragon Ga nu maar lekker het spel legaal kopen.. als iedereen illegaal download komen er minder spellen uit voor de pc.. (wat al zo is) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.