Jump to content

Beeld schommelen

FireDragon

Recommended Posts

Dat heeft niks te maken met drunk camera die word geactiveerd als de licentie niet correct is en of securom niet is opgestart

goede morgen :zz:

wat is securom :ch:

M.V.gr. FireDragon

Ga nu maar lekker het spel legaal kopen.. als iedereen illegaal download komen er minder spellen uit voor de pc.. (wat al zo is)

jullie moeten niet zo lullen met je illigaal ik heb hem legaal gekocht kijk maar zelf op de foto sufkutten! _O_

M.v.gr FireDragon

post-104604-1230397701_thumb.jpg

Delen op andere websites

zonder securom krijg je gta IV geeneens opgestart, heb zelf trouwens altijd, dat als ik de dvd van gta IV al een lange tijd in pc heb zitten of gta IV aleens heb opgestart en afgesloten, en het dan nog eens wil opstarten, dat die altijd aangeeft dat er geen dvd inzit of dat het niet de goede dvd is, erg irritant want dan moet ik weer dvd eruit halen en weer erin doen en dan pakt die hem wel? komt dit door de bachere beveiliging van securom?

Delen op andere websites

zonder securom krijg je gta IV geeneens opgestart, heb zelf trouwens altijd, dat als ik de dvd van gta IV al een lange tijd in pc heb zitten of gta IV aleens heb opgestart en afgesloten, en het dan nog eens wil opstarten, dat die altijd aangeeft dat er geen dvd inzit of dat het niet de goede dvd is, erg irritant want dan moet ik weer dvd eruit halen en weer erin doen en dan pakt die hem wel? komt dit door de bachere beveiliging van securom?

KIJK DAT IS DUIDELIJKE TAAL IK BEN NIET ZON COMPUTER NERD ALS DIE ANDERE EN SNAP NIET AL DIE WORDEN MAAR IK HEB DE FOTO LATEN DUS ZE KENNE NIET MEER ZEUREN DAK HEM NIET ORGENAAL HEB HAHA

Delen op andere websites

en zo verwacht jij hulp?

dat wij denken dat je hem illegaal hebt komt omdat dit bekend is bij een illegale versie, maar sorry dat wij je uberhaupt hebben geprobeert je te helpen.

srry okej vind je het gek dak zo reageer ik wordt wan alle kanten beschuldigt dat ik ilegaal bezig ben terweil ik hem gewoon gekocht heb dat moet je ook begrijpen hoor maar wil graag hulp hebben hoor srry als het verkeerd is gevallen bij oe _O_

M.v.gr FireDragon

Delen op andere websites

Wat je kunt proberen is het spel volledig te verwijderen (met de uninstall methode) en dan de mappen in de Application Data handmatig te verwijderen, zodat er niets van GTA IV meer op je pc staat.

Haal ook trainers van je PC af.

Installeer het spel opnieuw en kijk of je het weer kunt spelen :)

Delen op andere websites

• 2 weken later...

Uiteraard hadden jullie niet zo moeten reageren met ''Je hebt hem illegaal'', maar FireDragon, jij moet helemaal ff je smoel houden.

Ik had dit probleem ook met de ORIGINELE/LEGALE versie, en heb hem uiteindelijk gefixt met een ILLEGALE CRACK, gewoon een andere DLL.

Dus dat toont toch even aan dat de hackerts daar Rockstar te slim af waren, aangezien de patches die ik ervoor gebruikte alleen maar meer problemem veroorzaakte.

Delen op andere websites

mijn excuses voor de beschuldiging.

Wat je zou kunnen doen is met rockstar contact op nemen, deze kunnen je verder helpen.

Dan is het handig om veel gedudl te hebben en je registratie code en deze foto bij te leveren, zodat je kunt bewijzen dat je hem echt gekocht hebt aangezien dit iets is wat met illegale versies hoort te gebeuren.

Je zou ook de registratie kunnen beeindigen en het opnieuw doen, want er lijkt iets fout te zijn in de securom beveiliging.

In het ergste geval is de disc fout en krijg je een nieuwe toegestuurt

Delen op andere websites

Dat heeft niks te maken met drunk camera die word geactiveerd als de licentie niet correct is en of securom niet is opgestart

M.V.gr. FireDragon

Ga nu maar lekker het spel legaal kopen.. als iedereen illegaal download komen er minder spellen uit voor de pc.. (wat al zo is)

hahahahaha laat ze lekker je ziet nu wat er van komt :puh: ik heb hem wel gehaald omdat het gewoon een machtig spel is maar je ziet dat downloaden toch geen zin heeft

Delen op andere websites

M.V.gr. FireDragon

hahahahaha laat ze lekker je ziet nu wat er van komt :puh: ik heb hem wel gehaald omdat het gewoon een machtig spel is maar je ziet dat downloaden toch geen zin heeft

Niet als je weet waar je moet zoeken he ;) Maar goed ik heb gta IV ook gewoon legaal, dit omdat ik het gewoon een erg goede game vindt.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...