Mesprit Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 Ik heb nog geen internet op me ps3, kan ik de patch voor de trophies op een site downloaden? Zoja, welke? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 Ik heb nog geen internet op me ps3, kan ik de patch voor de trophies op een site downloaden?Zoja, welke? Die zijn van geen site te downloaden. Die patch krijg je pas als je internet hebt en GTA IV opstart. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mesprit Geplaatst: 26 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 Hmm, oke bedankt. En even over toestenborden (wil geen nieuw onderwerp starten) Kan ELK USB toetsenbord aangesloten worden op de Ps3? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 (bewerkt) Hmm, oke bedankt. En even over toestenborden (wil geen nieuw onderwerp starten) Kan ELK USB toetsenbord aangesloten worden op de Ps3? Jep Tenminste, bijna elk toetsenbord ;o Bewerkt: 26 december 2008 door -Haakon- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.