zupadomien Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Geplaatst: 20 april 2005 ik heb een laptop : hp pavilion zd800 maar ik vind het raar deze kan mischien nog maar 1 uur zonder op te laden kan ik daar iets aan doen? Reageren
Ewoud Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Geplaatst: 20 april 2005 Je battery zal dan niet goed werken Reageren
BrokenTable Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Geplaatst: 20 april 2005 ik heb een laptop : hp pavilion zd800 maar ik vind het raar deze kan mischien nog maar 1 uur zonder op te laden kan ik daar iets aan doen? Ik weet niet hou oud de laptop is, maar accu nemen (nog) altijd in kracht af. Trek een paar keer achter elkaar de accu helemaal leeg. Aan laten staat totdat hj uitgaat (en zet uit dat hij bij lage accuspanning in stand-by gaat, anders blijft er nog spanning in je accu zitten). Dan opladen en weer leeg laten lopen. Een paar keer herhalen. Bij mij heeft het al meerdere keren geholpen. Reageren
zupadomien Geplaatst: 20 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2005 deze laptop is pas nieuw van begin dit jaar Reageren
Timotees Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Geplaatst: 20 april 2005 dan zou het van goeie kwalitiet moeten zijn..... of ze hebben je genept..., ik heb mijn laptop al 2 jaar en die doet er 3 uur over voordat ie leeg is, dat is een hp nogwat... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.