GTAFreak007 Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 Hey, Een uurtje geleden hebben ze draadloos internet by ons geinstalleerd Maar Het werkt wel want ik kan met PSP op internet Op PC werkt het niet ik heb zo'n USB Stick en die man die het kwam installeeren zei dat de stick goed was dus zij geinstalleerd en nu ik heb verbinding maar ik kan niet op internet :s Er staat Draadloze Netwerktverbinding Verbonden Weet iemand wat ik kan doen ? Owjah ik heb momenteel 2 internetproviders op 1 PC Dat andere vervalt in Februari maar er was iets speciaal by de provider die we nu zijn en was maar geldig tot 31 December Dus weet iemand wat te doen ? Ik zit nu op internet met die andere provider dus Gratzz Reageren
Arjen Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 Firewall uitschakelen? Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Zijn de drivers van dat USB-stickje wel geinstaleerd? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.