MrCosie Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 (bewerkt) Best GTA IV Gamers Ik Heb Een Vraag. Normaal Zit Er Altijd Een Poster Bij Gta. Maar Dit Keer Heb Je Alleen Een Map! Dus Mijn Vraag Is. Waarom Hebben Ze Dit Keer Geen Mooie Poster Er Bij Gedaan? Byeeeeeeeee. En Kan Je Nog Ergens Anders Een Poster Krijgen Van GTA IV? Bewerkt: 26 december 2008 door MrCosie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wtc Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 Ee Gta Iv Gamers Ik ehb een vroagie mien jong. Normoal zit er altied een pooster bij die gta IV. Maar deze kier ziet gij alleen maar een map. en geen pooster Want bij Gta Sa VCS , LCS zitten altijd map en andere kant een stoere gangster ofz. en nu alleen maar hoe de controller werkt en de metro routes.. weet iemand ook de rede hiervoor. En kan je ook nog ergens een Gta Iv poster krijgen? Ltr Sorry, maar normaal typen kan ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 Nou mien jong, als ie nou effe NL praat kan iedereen het verstaan. Ik snap wel wat je zegt, ik ben Overijssels. Maar ontopic: Draai de map eens om, zie je een vrouw met een lolly... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrCosie Geplaatst: 26 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 Nou mien jong, als ie nou effe NL praat kan iedereen het verstaan. Ik snap wel wat je zegt, ik ben Overijssels. Maar ontopic: Draai de map eens om, zie je een vrouw met een lolly... Wat Ik Alleen Zie Is Een Map Met Metro Routes... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 De console versie heeft naar mijn weten alleen een map van Liberty City Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrCosie Geplaatst: 26 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 De console versie heeft naar mijn weten alleen een map van Liberty City Jammer. Dus de Pc Game heeft Die Vrouw Met Die Lollly? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 De console versie heeft naar mijn weten alleen een map van Liberty City Jammer. Dus de Pc Game heeft Die Vrouw Met Die Lollly? Ja Alleen de PC heeft dat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dj-GTA Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 Dus als je hem persee wilt hebben weet je wat je te doen staat of kijk eventjes voor de lol onder de spoiler:). GTA IV voor PC kopen:D[/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker126 Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Best GTA IV Gamers Ik Heb Een Vraag. Normaal Zit Er Altijd Een Poster Bij Gta. Maar Dit Keer Heb Je Alleen Een Map! Dus Mijn Vraag Is. Waarom Hebben Ze Dit Keer Geen Mooie Poster Er Bij Gedaan? Byeeeeeeeee. En Kan Je Nog Ergens Anders Een Poster Krijgen Van GTA IV? LOL, dat klinkt wel erg grappig. Op marktplaats kan je goede posters vinden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DeNimRudeSam Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 wel lullig, moet ik zeker gta IV voor de pc kopen om me collectie compleet te maken!? en GTA IV draaid nog eneens op mijn computer, ja vast wel... maar dan freesed die om de 5 sec. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pacified Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 wel lullig, moet ik zeker gta IV voor de pc kopen om me collectie compleet te maken!?en GTA IV draaid nog eneens op mijn computer, ja vast wel... maar dan freesed die om de 5 sec. Whaha, Joshua got pwnt by a poster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mesprit Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Je kan een poster krijgen bij het Crown Magazine, draait om gta iv. Aan de ene kant staat nico die zijn handschoenen aan doet, en aan de andere kant little jacob Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker126 Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Je kan een poster krijgen bij het Crown Magazine, draait om gta iv.Aan de ene kant staat nico die zijn handschoenen aan doet, en aan de andere kant little jacob lijkt me een leuk tijschrift, heb het nog niet gelezen. Als je de poster zoekt dan zou je echt eens op een site als marktplaats moeten kijken. Ik keek net en er werden er enkele aangeboden. Tevens kan je een gezocht advertentie plaatsen. Je hoeft er heus geen 50 euro voor te dokken hoor (-; Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.