Jump to content

probleem met VC wie kan me helpen

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een klein probleem met GTA VC.

ik heb het hele spel uitgespeeld (uiteraard) maar nu kan ik niet meer naar en ander eiland dus ik zit vast tussen de 2 eilanden en zit dus nu op het kleine eiland met tommy's mansion (schrijf ik het zo goed) maar nu kan ik daar niet meer weg of ik nou over het water via de lucht of gewoon over de weg ga als ik naar een ander eiland probeer te gaan loopt het spel opeens vast.

wie kan mij helpen diegene ben ik erg dankbaar alvast bedankt.

lars1216.

Geplaatst:
ik heb een klein probleem met GTA VC.

ik heb het hele spel uitgespeeld (uiteraard) maar nu kan ik niet meer naar en ander eiland dus ik zit vast tussen de 2 eilanden en zit dus nu op het kleine eiland met tommy's mansion (schrijf ik het zo goed) maar nu kan ik daar niet meer weg of ik nou over het water via de lucht of gewoon over de weg ga als ik naar een ander eiland probeer te gaan loopt het spel opeens vast.

wie kan mij helpen diegene ben ik erg dankbaar alvast bedankt.

lars1216.

hmmm dat is raar

was dit meteen nadat je het spel had uitgespeeld??

Geplaatst:

nee pas sinds kort heb het spel ook al verwijderd inclusief de vice city map en weer compleet opnieuw geïnstalleerd maar dat heeft niet geholpen.

lars1216

Geplaatst:

heb je vc wel ge de-instaleert??? anders is het wel gevaarlijk voor vc!

ik adviseer vc helemaal unistallen(de savegame kan je bewaren door de bestanden in de map "gta user files"in de map "mijn documenten" te back uppen

dan insatlleer je vc weer dan doe je de savegames (*.b bestanden) weer in die user files map en je kan waarschijnlijk vc weer perfect spelen

Geplaatst:

Hij zegt net dat die dat gedaan heeft, beetje raar om te vragen of hij het wel echt gedaan heeft, en ik kan me ook niet voorstellen dat iets gevaarlijk wordt als je een spel niet zou verwijderen.

Wat ik raar vind is dat het bij beide kanten van het eiland gebeurt. Als je van het ene eiland naar het andere rijdt, gebeurt het volgensmij maar 1 keer dat je een scherm krijg dat je op het andere eiland ben, op dat moment wordt het andere eiland snel geladen. Je zou daarom dus gewoon nog sowieso één kant op moeten kunnen.

En wat gebeurt er trouwens als je een andere savegame laad, of een nieuw spel begin, dan start je waarschijnlijk ook niet op dat eiland, loopt het spel dan ook meteen vast?

Geplaatst:

hij zegt dat hij de map heeft verwijderd en niet het spel uit de pc heeft gehaald!

en dat kan dus voor problemen zorgen

Geplaatst:

Wat voor problemen? De problemen die er al waren, waren er al voordat hij het spel eraf gooide. Ikzelf zou even een new game starten en kijken of hij dan wel werkt.

Geplaatst:
Wat voor problemen? De problemen die er al waren, waren er al voordat hij het spel eraf gooide. Ikzelf zou even een new game starten en kijken of hij dan wel werkt.

jaa meschien ligt het gewoon aan de savegame

Geplaatst:

dat scherm dat je naar een ander eiland gaat krijg ik wel maar als ik dat scherm zie loopt het spel opeens vast en moet ik het opnieuw opstarten en de volgende poging gebeurt het gewoon weer.

gewoon een new game starten help niet dat heb ik al geprobeerd maar dat heeft geen zin.

weet iemand misschien nog een andere manier.

lars1216

Geplaatst: (bewerkt)

die manier met de sea heli werkt bij mij ook niet.

heeft iemand misschien nog een ander idee.

lars1216.

Bewerkt: door lars1216
Geplaatst:

Als dit allemaal niet helpt en je speelt het spel nog steeds op dezelfde PC, dan denk ik toch dat het in je GTA Vice City CD zit. Je kunt proberen om met een zacht, schoon doekje de CD voorzichting schoon te maken en kijken of het probleem dan verholpen is. Als het spel nog niet werkt, dan zul je een nieuwe CD moeten kopen. Maar Vice City heb je tegenwoordig al vanaf een Euro of 10 - 15.

Geplaatst:

oke bedankt ik zal dat wel even proberen of dat helpt en anders koop ik even een nieuwe.

heel erg bedankt voor alle hulp.

lars1216.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...