Jump to content

Storyline en cheats (500+)

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb van een vriend horen vertellen dat je meer dan 500 x cheat ke een van de laatste missies niet kunt doen is dat waar?

grtzz

Geplaatst:
ik heb van een vriend horen vertellen dat je meer dan 500 x cheat ke een van de laatste missies niet kunt doen is dat waar?

grtzz

Nee, dit is niet waar, Wel als je de riot cheat gebruikt zul je het spel niet helemaal kunnen uitspelen, of je moet de PS2 Truc gebruiken, of een Savegame downloaden voor de PC, Maar als je normale cheats gebruikt, zoals de wapen codes, Health codes, zal dit geen hinder veroorzaken.

Geplaatst:

ik heb gelezen en zelf meegemaakt, dat als je meer dan 250 cheats voor die missie van dat madd dogg springt van dat gebouw dat hij dan te vroeg springt. dit gebeurde bij mij op mijn ps2, dus ik kon nieuwe storyline gaan beginnen.

maar ik heb het zelf echt meegemaakt dus het klopt wel.

Geplaatst:
ik heb gelezen en zelf meegemaakt, dat als je meer dan 250 cheats voor die missie van dat madd dogg springt van dat gebouw dat hij dan te vroeg springt. dit gebeurde bij mij op mijn ps2, dus ik kon nieuwe storyline gaan beginnen.

maar ik heb het zelf echt meegemaakt dus het klopt wel.

Dit is niet waar, Ik had zelf wel iets van 1000x gecheat voor die missie :$ En toch deed hij het.

Waarschinlijk had je de riot cheat aan.

Geplaatst:
Cheat gewoon niet, dan weet je zeker dat ie het doet. Bij mij is het spel al na 1 cheat kapot.
Dat kán niet eens. :duh: Je kunt een hoop dingen veranderen met de beschikbare diversiteit cheats, maar in geen enkel geval zullen ze je spel 'kapot' maken. Dan is er toch echt iets anders aan de hand. Het kan wel zo zijn dat je PC het gewoon niet meer trekt omdat hij, door toedoen van een cheat, ineens een hoop data moet berekenen en aanpassen waardoor het spel crasht. Echter is je spel dan nog steeds niet 'kapot', je zult het slechts opnieuw moeten opstarten. Overigens gebeurt dit alleen bij hele slechte PC's (die 4 jaar geleden al slecht waren) of PC's die overbeladen zijn met onnodige zware draaiende processen of spy-/adware en/of virussen.

Je hoeft er in elk geval niet bang voor te zijn dat je game kapot gaat door cheats. Ik heb zelf een 100% savegame gemaakt waarin welk duizenden keren onnodig gecheat is en daar is nooit iets mis mee gegaan. De enigste cheat waar je mee moet oppassen is de zogenaamde 'Riot Cheat', die inderdaad diverse missies kan doen verzieken. 'Gewone' cheats als car spawn cheats of stats modifiers zullen echter geen enkele hinder vormen, en vaak zijn dit juist de cheats die je het meest gebruikt.

Geplaatst:
...'Gewone' cheats als car spawn cheats of stats modifiers zullen echter geen enkele hinder vormen, en vaak zijn dit juist de cheats die je het meest gebruikt.

Op m'n PS2 gebruikte ik alleen Carspawn Cheats en Stats Modifiers, en de gele enexen(gele pijlen) aan de gebouwen verdwenen vaak. Maar voor de rest kun je naar hartelust cheaten met uitzondeing van de 'Riot'-Cheat. ^_^

Geplaatst:
...'Gewone' cheats als car spawn cheats of stats modifiers zullen echter geen enkele hinder vormen, en vaak zijn dit juist de cheats die je het meest gebruikt.

Op m'n PS2 gebruikte ik alleen Carspawn Cheats en Stats Modifiers, en de gele enexen(gele pijlen) aan de gebouwen verdwenen vaak.

Nooit last van gehad, en mijn cheat meter op de PS2 ontstijgt de 1200...
Geplaatst:

Lol, ik heb even gecheckt, ik heb nu totaal 5621 X gecheat :$

Maargoed, ik heb nog nooit ergens echt last van gehad.. :puh:

Geplaatst:
Lol, ik heb even gecheckt, ik heb nu totaal 5621 X gecheat :$

Maargoed, ik heb nog nooit ergens echt last van gehad.. :puh:

Ik heb het record van 7381 :)

Geplaatst:

Als je cheat kun je het spel niet helemaal 100% uitspelen maar alleen 99.99%, ook al cheat je maar 1x. De riot cheat kan er voor zorgen dat sommige missies niet helemaal goed speelbaar voor zijn. Maar dat je bij een bepaald aantal cheats niet meer kan spelen is totale onzin.

Geplaatst: (bewerkt)
Als je cheat kun je het spel niet helemaal 100% uitspelen maar alleen 99.99%, ook al cheat je maar 1x. De riot cheat kan er voor zorgen dat sommige missies niet helemaal goed speelbaar voor zijn. Maar dat je bij een bepaald aantal cheats niet meer kan spelen is totale onzin.
Dan ben je volgens mij in de war met Vice City, of ik raak in de war omdat je daar nu over begint.. Kan iemand uitsluitsel geven?

Edit: WikiGTA vermeldt dit overigens ook:

Let op: Veel cheats zorgen er voor dat je GTA Vice City niet meer 100% kunt uitspelen. Het percentage blijft dan op 99% hangen.
Bij WikiGTA -> Cheats (GTA San Andreas) echter níet. Bewerkt: door VWO-er

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...