Jump to content

strepen op gebouwen en noch iets vaags...


jwester

Recommended Posts

Beste mensen,

Ik heb GTA IV voor de computer. Alleen doet het spel een beedje raar. IK kan het opzich wel spelen en heb al best wel wat missies voltooid enzo, maar er zitten allemaal strepen op de gebouwen en de schaduwen van auto's en niko zelf zijn ook niet heel mooi. Ze einidigen in allemaal puntjes of streepjes. En als ik ergens rijd met mijn auto komt er een soort grijze golf omhoog zetten...en die trekt later weer weg. Verder doet hij het wel okee alleen happert hij soms als ik in de auto rijd, en blijfd de radio soms hangen. Mijn pc kan GTA IV wel aan met video kaart enzo... En als ik kijk bij graphics in het pauze menu is het groen die text onderaan en alles staat op 1 of op low.

Ojaa, ik heb die patch gedownload die je krijgt als je windows LIVE opstart alleen is mijn vraag of die het dan ook gelijk doet ik heb hem wel uitgepakt maar steeds als ik een van die mapjes die erin staan wil openen geeft hij een melding dat dat niet kan.

Ook viel ik bij het bushokje bij de garage van roman door de vloer... :duh: en andere auto's ook is dit een bug ofzo? :bonk:

Ik hoop dat jullie me willen helpen en zo genoeg informatie hebben over wat er niet helemaal klop zechmaar. Groetjes Jelle Wester.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...