Jump to content

Bank overvallen. ( Weet zo de missienaam niet )

NickOwnage

Recommended Posts

Ik krijg het niet voor elkaar om de die missie te halen.

Als ik de 1e zijstraat in ga word ik nog van achteren beschoten.

Dan schiet ik die dood, dan de 2e straat of 3e. Dan staan er ook 2 N.O.O.S.E. op een trap maar die kan ik moeilijk neerschieten, heeft iemand een tip voor mij?

Alvast bedankt van Nick.

Delen op andere websites

• Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

15

• HA5H

8

• ASPHALT

3

• Hackman

3

Gewoon zorgen dat je in het begin een volle health en armor hebt. Als je dan eenmaal moet ontsnappen overal dekking zoeken (achter grote en kleine muren, vuilnisbakken, verzin maar) en vanuit daar schieten, dus niet in een wilde weg gaan lopen knallen. Ook agent voor agent neerschieten, dus niet vol blijven schieten op alles wat je ziet (zo ben je een schietschijf) maar eerst een agent doodschieten, weer dekking zoeken, ander agent onder schot nemen en die weer doodschieten etc. Terwijl je dan omlaag zit ook voortdurend herladen, want als je eenmaal schiet en je moet herladen dan ben je ook nogal de sjaak.

Ook gewoon direct op je hardst achter de McReary's aan sprinten als ze vertrekken; vooral niet blijven hangen. En pas in de metrotunnel goed op voor de metro! En nogmaals blijft het devies: overal goed dekking zoeken zodat je geen schietschijf bent.

Delen op andere websites

Ik ben nog niet eens bij die metro geweest. :o

Maar hoe schiet jij dan, uit de dekking over de vuilnisbak heen of gericht opstaan en schieten. ( uit de dekking dus. )

Ik schiet meestal met Desert Eagle. Iedere keer 2 schoten, en terug in de dekking. om me heen kijk richten, staan en weer 2 kogels afvuren. Dat is toch best een goede Tactiek?

Nick

Delen op andere websites

Ik schiet meestal met Desert Eagle. Iedere keer 2 schoten, en terug in de dekking. om me heen kijk richten, staan en weer 2 kogels afvuren. Dat is toch best een goede Tactiek?

En nog een tip: vergeet die pistooltjes. Bij deze missie heb je echt meer aan automatische en machine-geweren, zoals de Tec 9 en de AK-47.

En gericht schieten (dus dat Niko echt vanuit z'n dekking vandaan komt) kun je het beste doen als iemand schietklaar staat.

Delen op andere websites

Ik krijg het niet voor elkaar om de die missie te halen.

Als ik de 1e zijstraat in ga word ik nog van achteren beschoten.

Dan schiet ik die dood, dan de 2e straat of 3e. Dan staan er ook 2 N.O.O.S.E. op een trap maar die kan ik moeilijk neerschieten, heeft iemand een tip voor mij?

Alvast bedankt van Nick.

De naam is Three Leaf Clover.

En ik moest hem vandaag voor het eerst doen (drama), kging dood in de Subway.

Maar enfin, tips...

Tip 1: Zorg dat je genoeg grenades bij je hebt, die kun je dan onder politiewagens schuiven zodat je weer minder politieagenten onder ogen hoeft te komen. ;)

Tip 2: Zorg voor een volle Healthbar als je aan de missie begint, dit omdat je echt heel veel schade tijdens de missie op zal lopen... body armour bij een volle healthbar is zeer handig voor deze missie.

Zorg dus dat je even bij de wapenhandelaar langsgaat om Body Armour voor (volgens mij) $200 te halen.

Tip 3: Schuil zoveel mogelijk, dit omdat wanneer je met de politie in gevecht bent het echt niet slim is om als Rambo zonder bescherming op de politie af te stormen.

De politie is met velen (dat mag ook wel met 5 sterren wanted-level) dus zoek echt overal waar je politieagenten (de rode puntjes) tegenkomt dekking.

Doe je dit niet, dan kun je :cya: tegen het voltooien van de missie zeggen.

Tip 4 (optioneel): Zorg ervoor dat je Dwayne als een goede vriend hebt. Let op, dit kan alleen als je Playboy X hebt vermoord en dus NIET Dwayne[/font] Hem kun je namelijk oa tijdens deze missie bellen om backup te sturen.

Hij zal dan 2 'gangsters' naar je toe sturen die je kunnen helpen.

Dit gebeurt niet vaak, maar de politie zal zo wel afgeleid zijn, zodat je hun met gemak neer kunt schieten.

Tip 5: Focus je echt alleen maar op de agenten, het gaat erom dat alle rode puntjes wegzijn, dus dat alle agenten dood zijn.

Pas dan zal Packie samen met zijn vrienden en jou doorlopen naar de volgende straat.

Tip 6: Als je bijna dood bent... ligt er in de kelder in een zijstraatje van de straat waar je de derde groep agenten tegenkomt, een First Aid Kit.

Hiermee zal je leven opnieuw worden bijgevuld ;) (Deze straat ligt tussen Diamond en Emerald Streets.)

Ik hoop dat je hier wat aan hebt om de missie te kunnen voltooien ;)

- Haakon

Bedankt, maar Body Armor kost toch $500?

Jij ook bedankt Pietje II.

Ik ga het meteen proberen, het is wel een leuke missie.

Delen op andere websites

Heb je de missiebeschrijving op WikiGTA al gelezen? Deze kan je handig door de missie heen helpen.

Verder is de beste tip bij het stukje waar jij zit de politiewagens opblazen: smijt er snel een granaatje naar of schiet een RPG naar de politiewagen, zodat deze ontploft en de agenten rondom dood zijn. Alle andere agenten schiet je best ook dood met een M4 (Carbine Rifle), omdat dit een krachtig wapen is, dat snel na elkaar schiet, een groot magazijn heeft en ook ver schiet.

Delen op andere websites

En let op, dat er bij sommige agenten die je hebt dood geschoten, een body armor ligt, deze is alleen slecht te zien aangezien deze ook rood zijn net als de wapens

Die body armor's beginnen pas in het steegje met de NOOSE agenten

Delen op andere websites

Bedankt voor alle hulp, Ik zal het proberen. Probeerde het net, kreeg een of andere Eater Egg. :puh: Offtopic: Als je dat topic wilt lezen ga naar GTA IV Easter Egg's: Three Leaves Cloves.

( Ik weet het het is fout getypt! xD )

MvG Nick/

Delen op andere websites

Ik vind het persoonlijk handig om 'blind' te schieten, dus niet uit je cover komen. Ik kan daar heel goed mee omgaan en dat scheelt een boel health.

Hoe kun je dat doen op de PS3?

Gewoon cover zoeken bij een muurtje en helemaal tot het uiterste gaan, daarna gewoon de schiet-toets (niet de richtoets!) indrukken en je zal dan je schieten, zonder te kijken zeg maar. :puh:

Delen op andere websites

Ik vind het persoonlijk handig om 'blind' te schieten, dus niet uit je cover komen. Ik kan daar heel goed mee omgaan en dat scheelt een boel health.

Hoe kun je dat doen op de PS3? :o

@ Nick: en gelukt? :o

Nee, want ik werd overreden door een personen auto. Staat ook bij easter eggs.

Offtopic: Moest daarna Boodschappen doen. :eten:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...