Jump to content

Bank overvallen. ( Weet zo de missienaam niet )


NickOwnage

Recommended Posts

Ik vind het persoonlijk handig om 'blind' te schieten, dus niet uit je cover komen. Ik kan daar heel goed mee omgaan en dat scheelt een boel health.

Hoe kun je dat doen op de PS3?

Gewoon cover zoeken bij een muurtje en helemaal tot het uiterste gaan, daarna gewoon de schiet-toets (niet de richtoets!) indrukken en je zal dan je schieten, zonder te kijken zeg maar. :puh:

Ja ik kwam er net ineens achter :puh:, Bedankt :puh:

Ik vind het persoonlijk handig om 'blind' te schieten, dus niet uit je cover komen. Ik kan daar heel goed mee omgaan en dat scheelt een boel health.

Hoe kun je dat doen op de PS3? :o

@ Nick: en gelukt? :o

Nee, want ik werd overreden door een personen auto. Staat ook bij easter eggs.

Offtopic: Moest daarna Boodschappen doen. :eten:

Mij ook niet :/, gaat het de hele tijd goed..

Kom ik in die Metrotunnel, dus wij lopen zo over het spoor.

Wat gebeurt er...

Komt er een tegemoetkomende metro waardoor ik dood ga.

En ik hoorde Packie nog zeggen: 'Whoow, that was close.'

En ik word dan vol aangereden :7

Ik kan de missie nu niet eens halen, als ik uit de bank kom een ik Derrick en Packie moet volgen ga ik de straat in en schuil ik achter de muur en loopt ie vast. :S Vet dom, staat er op mijn voorblad TA IV werkt niet meer.

Ik probeer het nog een keer precies op de zelfde plek weer vast lopen, weer GTA IV werkt niet meer op het voorblad van Windows.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    15

  • HA5H

    8

  • ASPHALT

    3

  • Hackman

    3

Als je hulp wilt van enkele soldaatjes dan moet je bevriend raken met Dwayne, misschien kan je ze dan opbellen voor extra back-up?

Nah, dan wordt het te makkelijk,

Ik kwam bij de Metro, staan er 4 á 5 agentjes, ikschiet ze dood komt NOOSE eraan, knalt me dood, ik had nog Full health en Full Armor, slaan ze me eerst neer, kon ik niks doen. :S

Link to comment
Delen op andere websites

Als je hulp wilt van enkele soldaatjes dan moet je bevriend raken met Dwayne, misschien kan je ze dan opbellen voor extra back-up?

Nah, dan wordt het te makkelijk,

Ik kwam bij de Metro, staan er 4 á 5 agentjes, ikschiet ze dood komt NOOSE eraan, knalt me dood, ik had nog Full health en Full Armor, slaan ze me eerst neer, kon ik niks doen. :S

Ik weet wat je bedoelt :puh:

Dat heb ik ook heel vaak, dan bots ik tegen ze op, en op het moment dat ik dan wil schieten, schieten zij op mij :schater:

Ja, maar waar Richt NOOSE eigenlijk op?

Je Hoofd? ik ben altijd vet snel dood.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze richten gewoon op jou, niet specifiek op je hoofd. Je moet gewoon schuilen tot er geen vijand meer over is. Als jij dan zomaar voor ze langs gaan rennen en ze richten eenmaal op je weten die agenten dat ze geramd zitten en dan weet jij als het goed is dat het game over is. Vergeet trouwens ook niet welk wapen ze in handen hebben, en wanneer je maten voor je lopen en jij kunt ze even niet bijhouden hoef je niet in paniek te raken. Je zult ze namelijk toch niet kwijtraken, dat kan enkel gebeuren wanneer jij wordt doodgeschoten door je gewaagde manoeuvres. Blijf gewoon schuilen en doen gewoon net alsof die maten niet bestaan, wanneer je op ze gaat letten dan gaat het juist mis.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze richten gewoon op jou, niet specifiek op je hoofd. Je moet gewoon schuilen tot er geen vijand meer over is. Als jij dan zomaar voor ze langs gaan rennen en ze richten eenmaal op je weten die agenten dat ze geramd zitten en dan weet jij als het goed is dat het game over is. Vergeet trouwens ook niet welk wapen ze in handen hebben, en wanneer je maten voor je lopen en jij kunt ze even niet bijhouden hoef je niet in paniek te raken. Je zult ze namelijk toch niet kwijtraken, dat kan enkel gebeuren wanneer jij wordt doodgeschoten door je gewaagde manoeuvres. Blijf gewoon schuilen en doen gewoon net alsof die maten niet bestaan, wanneer je op ze gaat letten dan gaat het juist mis.

Hun kunnen toch ook worden doodgeschoten?

Tenminste wel in de vorige missie met Packie.

Link to comment
Delen op andere websites

Jazeker kan dat wel, helaas gaan ze lang niet zo snel dood als Niko. Ik wou namelijk tijdens het vluchten de auto's met politie erin doden met granaten en met de bazooka kogels die ik nog over had. Dat ging natuurlijk goed totdat ik een keer mis schoot en per ongelijk net voor Packie schoot terwijl die aan het rennen was. Ik hield mijn ogen dus half dichtgeknepen en dacht dat hij hartstikke dood was alleen hij stond gewoon op alsof er niks aan de hand was en hij liep ook gewoon weer vrolijk verder. Ze kunnen wel dood alleen dan moet je heel erg je best doen om dat te doen. Mijn tip is dus om net te doen alsof ze er niet zijn. Ze gaan namelijk langzamer dood dan jij dus kun je beter op jezelf letten dan op hun. Ik heb de missie overigens ook gewoon gehaald, terwijl hij wel een bazooka-schot had opgevangen dus maak je maar niet druk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook heel handig is een rocketlauncher in deze missie. Daarmee kan je op auto's schieten en de agenten die errond staan sterven door de ontploffing. Op deze manier hed ik de missie in één keer uitgespeeld.

Woow!

Waar is 'ie te koop?

nergens op dat moment maar je kan hem wel vinden in de stad. Bijvoorbeeld op het grootste van enkele eilandjes boven Alonquin (2e eiland).

Bewerkt: door pjrules
Link to comment
Delen op andere websites

Ook heel handig is een rocketlauncher in deze missie. Daarmee kan je op auto's schieten en de agenten die errond staan sterven door de ontploffing. Op deze manier hed ik de missie in één keer uitgespeeld.

Woow!

Waar is 'ie te koop?

nergens op dat moment maar je kan hem wel vinden in de stad. Bijvoorbeeld op het grootste van enkele eilandjes boven Alonquin (2e eiland).

Ik kijk ff op de Site en dan Vindplaatsen wapens, dan die Rocket Launchers, alleen ze zijn best sloom, daardoor kun je vaak gehit worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk ff op de Site en dan Vindplaatsen wapens, dan die Rocket Launchers, alleen ze zijn best sloom, daardoor kun je vaak gehit worden.

Niet als je schuilt, zelfs dan schiet hij namelijk bijna even goed op een of andere manier. Verder zijn de kogels van een bazooka nogal prijzig en om dat op zoek te gaan naar een vindplaats is ook tijdrovend, stel je namelijk eens voor dat je de missie niet haalt. Dan kun je opnieuw zoeken dus daarom verkies ik granaten voor een bazooka tijdens de missie. Deze is naar mijn mening beter een ook lang zo duur niet als een bazooka + kogels maar als je cheats gebruikt moet je het vooral doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...