Jump to content

Bank overvallen. ( Weet zo de missienaam niet )


NickOwnage

Recommended Posts

Ik kijk ff op de Site en dan Vindplaatsen wapens, dan die Rocket Launchers, alleen ze zijn best sloom, daardoor kun je vaak gehit worden.

Niet als je schuilt, zelfs dan schiet hij namelijk bijna even goed op een of andere manier. Verder zijn de kogels van een bazooka nogal prijzig en om dat op zoek te gaan naar een vindplaats is ook tijdrovend, stel je namelijk eens voor dat je de missie niet haalt. Dan kun je opnieuw zoeken dus daarom verkies ik granaten voor een bazooka tijdens de missie. Deze is naar mijn mening beter een ook lang zo duur niet als een bazooka + kogels maar als je cheats gebruikt moet je het vooral doen.

Zo doe ik het niet, ik doe RPG-9 zoeken, en dan opslaan, dan missie niet gelukt? Weer die Savegame starten met RPG-9 erin, dan weer missie doen, Zo verlies je geen geld. :puh: En heb dan ok full health anders moet ik eerst weer naar de wapenshop en daar Body armor halen, kost best veel tijd altijd.

Nick.

Edit: Ik heb de missie gehaald, Ik heb alleen een Machine geweer gebruikt die je in het begin van de missie in de bank krijgt, ik heb ook 1 keer een granaat gebruikt in de metro gebruikt en toen ik boven was ontsnapt in een blauwe SUV, ik weet de naam niet zo.

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    15

  • HA5H

    8

  • ASPHALT

    3

  • Hackman

    3

First: Het géén Bazooka, en ook geen RPG-9. Ingame wordt hij aangesproken met gewoonweg "RPG", en hij is gebaseerd op een RPG-7. Daarnaast kun je hem nog nieteens kopen in de wapenwinkels, dit kan pas na Babysitting van Derrick McReary. Daarnaast lijkt ook iedereen de Combat Shotgun (Remington 1100) te vergeten. In het eerst stuk in de metro is dit wapen vele malen beter dan die lompe M4. Wanneer je iedereen vermoord hebt op het hoge gedeelte en een NOOSE team komt de trap op rennen heb je aan deze Combat Shotgun meer, veel meer, dan aan de M4 of enig ander wapen.

Link to comment
Delen op andere websites

First: Het géén Bazooka, en ook geen RPG-9. Ingame wordt hij aangesproken met gewoonweg "RPG", en hij is gebaseerd op een RPG-7. Daarnaast kun je hem nog nieteens kopen in de wapenwinkels, dit kan pas na Babysitting van Derrick McReary. Daarnaast lijkt ook iedereen de Combat Shotgun (Remington 1100) te vergeten. In het eerst stuk in de metro is dit wapen vele malen beter dan die lompe M4. Wanneer je iedereen vermoord hebt op het hoge gedeelte en een NOOSE team komt de trap op rennen heb je aan deze Combat Shotgun meer, veel meer, dan aan de M4 of enig ander wapen.

Ja, want het heeft grote kans om in 1 keer iemand te killen, en het verspreid zich ook niet erg snel zodat je op een kleine plek veel schade aanricht.

Link to comment
Delen op andere websites

First: Het géén Bazooka, en ook geen RPG-9. Ingame wordt hij aangesproken met gewoonweg "RPG", en hij is gebaseerd op een RPG-7. Daarnaast kun je hem nog nieteens kopen in de wapenwinkels, dit kan pas na Babysitting van Derrick McReary. Daarnaast lijkt ook iedereen de Combat Shotgun (Remington 1100) te vergeten. In het eerst stuk in de metro is dit wapen vele malen beter dan die lompe M4. Wanneer je iedereen vermoord hebt op het hoge gedeelte en een NOOSE team komt de trap op rennen heb je aan deze Combat Shotgun meer, veel meer, dan aan de M4 of enig ander wapen.
Lompe M4? :S Als je buiten bent, dus nog niet in de metro, is dit het handigste wapen!
Link to comment
Delen op andere websites

Lompe M4? :S Als je buiten bent, dus nog niet in de metro, is dit het handigste wapen!

Is lezen dan zo moeilijk, ik zei er nog extra bij in het metro station. :/ Buiten heb je er inderdaad niet zo veel aan, en zit je met een M4 beter.

Jij zegt: '... beter dan die lompe M4.'

Hier maak ik uit op dat jij de M4 lomp vindt, dus geef ik mijn (tegen)mening. Dit is toch een forum, een plek om te discussiëren?

Link to comment
Delen op andere websites

Lompe M4? :S Als je buiten bent, dus nog niet in de metro, is dit het handigste wapen!

Is lezen dan zo moeilijk, ik zei er nog extra bij in het metro station. :/ Buiten heb je er inderdaad niet zo veel aan, en zit je met een M4 beter.

Jij zegt: '... beter dan die lompe M4.'

Hier maak ik uit op dat jij de M4 lomp vindt, dus geef ik mijn (tegen)mening. Dit is toch een forum, een plek om te discussiëren?

Inderdaad, niets mis mee. Maar ik zei er extra bij dat hij in de metro lomp is tegenover de Combat Shotgun, en dan komt jij aan met "Lompe M4? :S Als je buiten bent, dus nog niet in de metro, is dit het handigste wapen!". Waarop dus reageer dat ik het erover heb dat 't kreng in de metro niet van pas komt, buiten daarentegen des te meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Lompe M4? :S Als je buiten bent, dus nog niet in de metro, is dit het handigste wapen!

Is lezen dan zo moeilijk, ik zei er nog extra bij in het metro station. :/ Buiten heb je er inderdaad niet zo veel aan, en zit je met een M4 beter.

Jij zegt: '... beter dan die lompe M4.'

Hier maak ik uit op dat jij de M4 lomp vindt, dus geef ik mijn (tegen)mening. Dit is toch een forum, een plek om te discussiëren?

Inderdaad, niets mis mee. Maar ik zei er extra bij dat hij in de metro lomp is tegenover de Combat Shotgun, en dan komt jij aan met "Lompe M4? :S Als je buiten bent, dus nog niet in de metro, is dit het handigste wapen!". Waarop dus reageer dat ik het erover heb dat 't kreng in de metro niet van pas komt, buiten daarentegen des te meer.

Ik vindt hem binnen ook best handig, als dan je Kogels niet op zijn. ±p

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik heb het als volgt gedaan

Ik ben achter de muur gestaan tussen de 2 deuren heb aan allebei de kanten de mannen neergeschoten en de 2 auto's die achter de andere 2 staan is voor alle zekerheid en die ontploffen vrijwel meteen dan ren je naar de zijstraat aim ingedrukt en als hij goed fel wit oplicht zo hoog mogelijk richten en rag ze allemaal neer ondertussen wel dekking zoeken aan de rechterkant heb je een muurtje als die allemaal dood zijn moet je eind van de straat links maar rechts staan er nog een paar je moet eerst de rechterkant van de muur als cover gebruiken die schiet je zo allemaal neer en dan ga je snel naar links want dan zijn de cops al aangekomen je blijft achter de muur en schiet de cops neer als die allemaal dood zijn kun je kevlar pakken en die licht net op de stoep bij die grote weg waar je uitkomt en zo speel je hem uit nog 2a3 straten cover zoeken achter schuilen en dan naar de volgende goed opletten als je de drukke weg over aan het steken bent staan cops ver de straat in maar schieten best gericht het beste kun je gewoon aimen en er 2a3 neerschieten dat scheelt al heel wat als je die straat dan inrent waar broers van packy inrennen dan moet je ook opletten dan komen er best veel en boven in de voglende straat zitten op balkons nog van die flippo's niet zo moeilijk maar wel slim om ze er van af te schieten je kunt behoorlijk gefrustreerd raken als je elke keer daar doodgeschoten word en je weet niet waardoor dan moet je begeve moment de metro in goed opletten eerst schuilen en schieten komt er een metro voorbij en dan moet je wachten tot die 2 aanrennen en vrijwel achter aanrennen in de tunnel omdraaien aimen en schieten dan als er 3 liggen moet je omdraaien komt er gauw een metro aan gereden (opletten welk spoor je pakt) en dan ren je door tot bij het volgende station kun je net ervoor een trapje op en die moet je in licht volgensmij een healt pack maar weet ik niet zeker je komt bij een ijzeren hek uit en er komt politie aangereden het is niet egt duidelijk hoe het in mekaar zit maar aan de rechter kant staan 3a4 agenten maar ook een 4 deurs auto die moet je pakken en terwijl je er heen rent schiet je er zo veel mogelijk neer je stapt in laat de rest instappen ondertussen schiet je cops neer en je rijt weg uit het zoek gebied van de cops en dan ben je klaar moet je alleen nog die 2 bij hun huis dumpen je verdiend 20.000 of 25.000 dollar:) best relax als je zonder cheats doet

Link to comment
Delen op andere websites

Lompe M4? :S Als je buiten bent, dus nog niet in de metro, is dit het handigste wapen!

Is lezen dan zo moeilijk, ik zei er nog extra bij in het metro station. :/ Buiten heb je er inderdaad niet zo veel aan, en zit je met een M4 beter.

Jij zegt: '... beter dan die lompe M4.'

Hier maak ik uit op dat jij de M4 lomp vindt, dus geef ik mijn (tegen)mening. Dit is toch een forum, een plek om te discussiëren?

Inderdaad, niets mis mee. Maar ik zei er extra bij dat hij in de metro lomp is tegenover de Combat Shotgun, en dan komt jij aan met "Lompe M4? :S Als je buiten bent, dus nog niet in de metro, is dit het handigste wapen!". Waarop dus reageer dat ik het erover heb dat 't kreng in de metro niet van pas komt, buiten daarentegen des te meer.

Ik vindt hem binnen ook best handig, als dan je Kogels niet op zijn. ±p

Ik vind de M4 binnen EN buiten handig ;)

Ik kan makkelijk gericht schieten en de mensen zijn snel dood ;)

Van dichtbij maar ook van veraf ;)

ag het mooiste is nog altijd een handgun kopen (staat ook wel bekent als deagle) stuk of 36 kogels en dan die missie spelen ondertussen wat wapens pakken als je met een deagle shotgun mp4 m4 en sniper rontracht terwijl je overal alle kogels voor hebt is er geen gevoel voor het spel je moet je eigen een illigale voelen niet de godfather die alles tot zen beschikken kan hebben

Link to comment
Delen op andere websites

Lompe M4? :S Als je buiten bent, dus nog niet in de metro, is dit het handigste wapen!

Is lezen dan zo moeilijk, ik zei er nog extra bij in het metro station. :/ Buiten heb je er inderdaad niet zo veel aan, en zit je met een M4 beter.

Jij zegt: '... beter dan die lompe M4.'

Hier maak ik uit op dat jij de M4 lomp vindt, dus geef ik mijn (tegen)mening. Dit is toch een forum, een plek om te discussiëren?

Inderdaad, niets mis mee. Maar ik zei er extra bij dat hij in de metro lomp is tegenover de Combat Shotgun, en dan komt jij aan met "Lompe M4? :S Als je buiten bent, dus nog niet in de metro, is dit het handigste wapen!". Waarop dus reageer dat ik het erover heb dat 't kreng in de metro niet van pas komt, buiten daarentegen des te meer.

Ik vindt hem binnen ook best handig, als dan je Kogels niet op zijn. ±p

Ik vind de M4 binnen EN buiten handig ;)

Ik kan makkelijk gericht schieten en de mensen zijn snel dood ;)

Van dichtbij maar ook van veraf ;)

ag het mooiste is nog altijd een handgun kopen (staat ook wel bekent als deagle) stuk of 36 kogels en dan die missie spelen ondertussen wat wapens pakken als je met een deagle shotgun mp4 m4 en sniper rontracht terwijl je overal alle kogels voor hebt is er geen gevoel voor het spel je moet je eigen een illigale voelen niet de godfather die alles tot zen beschikken kan hebben

Desert Eagle heeft maar 19 kogels ofzo..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...