Basssss Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 Ik zoek een programma om bepaalde stukjes transparant te krijgen, mij part een trail ofzo. Liefst met downloadlink erbij. Alvast bedankt! Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 (bewerkt) Adobe Photoshop en hier de stappen: Download Photoshop (trial) Sla het plaatje op als PNG Open plaatje in Photoshop Gebruik de 'Magic Wand Tool' en klik op een stuk dat transparant moet worden Druk op Delete Doe dit bij elk vlak dat transparant moet worden Ga naar File>>Save For Web en sla op als PNG of GIF Uploaden bij Photobucket/Tinypic (imageshack is bagger) Download: http://download.adobe.com/pub/adobe/photos..._CS2_tryout.zip (directe download link!) Bewerkt: 26 december 2008 door zamg0d1 Reageren
Hackman Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Dat is een trial en ik heb zo'n voorgevoel dat het topic-starter het niet enkel 30 dagen wil gebruiken maar langer. Dan zul je het programma dus moeten kopen dus daarom is er ook altijd nog Legale Freeware die dit ook voor je kan bereiken namelijk met GIMP. Download hier de laatste versie van GIMP geheel gratis. Buiten dat het ook transparante dingen kan maken kan het ook andere dingen bereiken die ook met Photoshop te doen zijn. De manier om transparante dingen te maken is ongeveer hetzelfde als wat iemand hierboven ook al uitlegde alleen doe jij dit met GIMP en hun met Photoshop. Mochten er nog vragen zijn dan kun je me ze stellen. Reageren
Basssss Geplaatst: 27 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Oke, bedankt. Reageren
.Senne Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 Moest je nog niet geholpen zijn met de boven genoemde programma's: download dan Paint.NET (niet te verwarren met micrisoft paint), een zeer handig en gratis programma, zonder enige trial of upgrade gedoe. Het is erg simpel om te gebruiken, en lijkt erg op photoshop, alleen iets minder mogelijkheden. Als je iets doorzichtig wil maken moet je de 'eraser' tool gebruiken, en dan krijg je zo een dambord motief op de plaats waar het doorzichtig is. Opslaan als .PNG, dan blijft het ook doorzichtig Download het >>hier<<. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.