Jump to content

minder fysiek geheugen


marcelvn

Recommended Posts

Ik heb een probleem met me fysiek geheugen is zonder dat ik iets aan heb staan op 29% dit is natuurlijk behoorlijk hoog me CPU is 0 tot 2 % dus daardoor draait gta moeilijker ik heb al gezocht op internet maar als iemand weet waardoor ik mijn fysiek geheugen wat omlaag kan krijgen hoor ik het graag.

Link to comment
Delen op andere websites

Um, hoeveel geheugen heb je? Je hebt altijd wat programma's draaien op de achtergrond die geheugen nodig hebben, daardoor zal het cijfer op 29% komen te staan. Ikzelf heb 4 GB en heb als ik "niets" aan heb staan zo'n 24% in gebruik, dat komt omdat ik ook nog eens Windows Vista heb draaien die nog wat meer recources gebruikt dan Windows XP.

Over je CPU, dat is normaal ;)

Link to comment
Delen op andere websites

heb 2gig geheugen dus dat word tijd dat ik er wat bij koop... ik zit rond 30 en 41% met viruscanner aan gta draait wel goed maar toch word ik gedisconect online omdat mijn fps erg laag ligt trouwens die in singelplayer veel hoger ligt.. heeft iets te maken met download snelheid (800kbps)

Link to comment
Delen op andere websites

Balkjes DDR2 geheugen van 1 of 2 gig kosten tegenwoordig niets meer, meestal ongeveer €20,- voor 1 gig en €30,- voor 2 gig (800 MHz) Let er wel op dat je geen geheugen koopt met een lagere kloksnelheid dan je huidige.

Link to comment
Delen op andere websites

om mismatches te voorkomen is het handig om te weten wat voor geheugen je nu hebt en dan van hetzelfde merk te kopen of heel nieuw te kopen en je huidige replacen. Dan kun je een echt gamersgeheugen kopen bijvoorbleed eentje van OCZ of Geil. Kijk ook ff hoeveel gehugen sloten je hebt. als je er 4 hebt kun je er beter 4x1gb kopen, dat werkt sneller(weet ik niet zeker)

29% is echt niet hoog als ik gta 4 op heb staan dan is het geheugengebruik zoals hij bij taakbeheer staat ruim 800000kb, dat is behoorlijk wat, maar hij loopt nog echt soepel

Link to comment
Delen op andere websites

Zeer belangrijk om te weten is dat 32 bit besturingssystemen (waaronder de meeste versies van XP en Vista) maximaal ~~ werkgeheugen 3,5 GB herkennen. Alles daarboven wordt simpelweg genegeerd. Wil je dus computers op meer werkgeheugen laten draaien dan dien je een 64 bit besturingssysteem te installeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...