[B]ig [S]moke Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 (bewerkt) Hallo. Ik heb laatst FF €5,- besteed aan het spel ''Pain''. Het spel ziet er ongeveer zo uit : Het is een vrij nutteloos spel maar als je je verveelt is het best grappig . Ik heb het gekocht bij @Playstation Store. Hij is in de aanbieding dus de gene die het wil hebben, Snel zijn !.. Maar goed, Mijn vraag was dus, wat vinden jullie ervan ?? was het geld verspilling? of vinden jullie het ook wel leuk? Laterzz En Greetz ''La Smoké'' PS: Als het filmpje niet doet, Altijd dit nog : Bewerkt: 27 december 2008 door [B]ig [S]moke Reageren
TomHagen Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 PS: Als het filmpje niet doet, Altijd dit nog : Je filmpje doet het niet, omdat je de hele link tussen de youtube-tags hebt gezet. Je moet alleen de code er tussen zetten. De code komt achter 'v='. Reageren
.Corneria. Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 (bewerkt) PS: Als het filmpje niet doet, Altijd dit nog : Je filmpje doet het niet, omdat je de hele link tussen de youtube-tags hebt gezet. Je moet alleen de code er tussen zetten. De code komt achter 'v='. hehe lol game zou ik graag hebben voor wat xtra lol!!! EDIT: Big Smoke als je filmpje niet werkt kopieer dit dan in je youtube code ok? 45t-5PF5rgE&eurl=http%3A%2F%2Fvideo.google.nl%2Fvideosearch%3Fclient%3Dfirefox-a&channel=s Bewerkt: 27 december 2008 door corneria Reageren
GTA Haas Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Lijkt me een leuke game, maar ik ga er geen €5,- voor uitgeven. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 (bewerkt) Lijkt me wel een beetje op Jackass, maar dan nog dieper en nog erger. Bewerkt: 27 december 2008 door Jesperkaj Reageren
Jowx Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Verplaatst naar Games.. Reageren
FerryN Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Lijkt me eigenlijk niet zo veel aan, ik spring liever bij GTA IV van de motor en kijk ik waar Niko allemaal met zijn koppie tegen stoot, veel leuker. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.