Jump to content

iets grappigs

stefan0077

Recommended Posts

ik was lkkr politie aan het uitdagen en toen kwam er politie man aan rennen die rende naar een politie auto sloeg die politie dood die er in zat en toen ging die gat in de auto en reed hem tegen de muur daarna pakte hij zijn politie knuppel en ramde heel die auto kapot tot hij in brand stond en daarna ging hij er in

lache was dat :lol:

Delen op andere websites

ik was lkkr politie aan het uitdagen en toen kwam er politie man aan rennen die rende naar een politie auto sloeg die politie dood die er in zat en toen ging die gat in de auto en reed hem tegen de muur daarna pakte hij zijn politie knuppel en ramde heel die auto kapot tot hij in brand stond en daarna ging hij er in

lache was dat :lol:

Wel heel onwaarschijnlijk dat het echt een politie man was.

Het was zeker een "burger" maar dan met een verkeerd pakje aan.

Delen op andere websites

dit is geen glitch en ook geen bug....dit is bullshit.

ik geef je 24 uur om te zeggen dat het bullshit is.

toevallig ben jij de 1e die dit ziet (tenzij peter99 het ook heeft gezien)

Delen op andere websites

gothfather zijn ZIN DAN HÉ dan ZAL HET WEL NIET ZO ZIJN :angry: :angry: ik weet zelf dat het waar is en als somige het niet geloven zal mij dat een...... zijn

[EDIT door Lantyz: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik in het vervolg de EDITknop, svp. Zie de forumregels voor meer info]

bovendien is het Godfather niet Gothfather....ga je me uitschelden voor gothic ofzo :blink:

Bewerkt: door The Godfather
Delen op andere websites

gothfather zijn ZIN DAN HÉ dan ZAL HET WEL NIET ZO ZIJN :angry: :angry:

Je komt met geen ene vorm van bewijs. Ik weet dat de politie soms vaag doet maar dit allemaal achter elkaar kan echt niet.

Delen op andere websites

Inderdaad,

Ik wil, en niet alleen ik denk ik willen harden bewijzen zien dat je dat ook echt gedaan/gezien hebt, dmv foto's want anders kun je wel van alles beweren, geen wonder dat dan niemand je gelooft.

Eerst HARDE bewijzen en dan kunnen we onze conclusies trekken..

En waarom vallen we allemaal Over TGF heen? doet hij wat verkeerd hij heeft het grootste recht om je niet te geloven, want je laat niks zien als bewijs..

En het valt me ook op dat heel veel mensen komen van: " ja ik heb dit en dat gezien" Hoe moeten we jullie dan geloven als jullie niks laten zien, dus kom daar eerst maar mee, want dan hebben echt bewijs

Bewerkt: door Romero
Delen op andere websites

gothfather zijn ZIN DAN HÉ dan ZAL HET WEL NIET ZO ZIJN :angry: :angry:

ij moet eens niet zo'n grote mond hebben mannetje :puh:

Die berichten van jou slaan nergens op... <_<

OOk die Poll van jou.. is gwoon Shit <_<

Delen op andere websites

boied mij wat kijk daar durf je wat te zegeen recht voor mijn neus niet :lol:

en ik ga mijn woorden hie rniet aan verspelen meer dus praat wat je wil zou ik zege <_<

Delen op andere websites

Topic loopt uit de hand...

Stefan weet nu hoe hij zijn screen kan uploaden, dus hij kan me een PB sturen zodra hij zijn bewijs wil posten. Zo niet, dan ga ik er vanuit dat dit gewoon onzin is en blijft het topic op slot.

--topic closed--

[Niet eens met slotje -> Stuur me een PB]

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...