stefan0077 Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 ik was lkkr politie aan het uitdagen en toen kwam er politie man aan rennen die rende naar een politie auto sloeg die politie dood die er in zat en toen ging die gat in de auto en reed hem tegen de muur daarna pakte hij zijn politie knuppel en ramde heel die auto kapot tot hij in brand stond en daarna ging hij er in lache was dat :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 ik was lkkr politie aan het uitdagen en toen kwam er politie man aan rennen die rende naar een politie auto sloeg die politie dood die er in zat en toen ging die gat in de auto en reed hem tegen de muur daarna pakte hij zijn politie knuppel en ramde heel die auto kapot tot hij in brand stond en daarna ging hij er in lache was dat :lol: Wel heel onwaarschijnlijk dat het echt een politie man was. Het was zeker een "burger" maar dan met een verkeerd pakje aan. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 (bewerkt) kon je dit niet beter bij gliches&bugs zetten? mar het lijkt mij wel gek om te zien Bewerkt: 20 april 2005 door kraay Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 dit is geen glitch en ook geen bug....dit is bullshit. ik geef je 24 uur om te zeggen dat het bullshit is. toevallig ben jij de 1e die dit ziet (tenzij peter99 het ook heeft gezien) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sixstar Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 leuk verzonnen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr. Vriecetti Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 maybe niet verzonen,, maare , mijn mening: wat is hier nou apart aan,, met vice city heb ik dat ook wel is :huh: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
stefan0077 Geplaatst: 20 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 (bewerkt) gothfather zijn ZIN DAN HÉ dan ZAL HET WEL NIET ZO ZIJN :angry: :angry: ik weet zelf dat het waar is en als somige het niet geloven zal mij dat een...... zijn [EDIT door Lantyz: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik in het vervolg de EDITknop, svp. Zie de forumregels voor meer info] bovendien is het Godfather niet Gothfather....ga je me uitschelden voor gothic ofzo :blink: Bewerkt: 20 april 2005 door The Godfather Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 gothfather zijn ZIN DAN HÉ dan ZAL HET WEL NIET ZO ZIJN :angry: :angry: Je komt met geen ene vorm van bewijs. Ik weet dat de politie soms vaag doet maar dit allemaal achter elkaar kan echt niet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 (bewerkt) Inderdaad, Ik wil, en niet alleen ik denk ik willen harden bewijzen zien dat je dat ook echt gedaan/gezien hebt, dmv foto's want anders kun je wel van alles beweren, geen wonder dat dan niemand je gelooft. Eerst HARDE bewijzen en dan kunnen we onze conclusies trekken.. En waarom vallen we allemaal Over TGF heen? doet hij wat verkeerd hij heeft het grootste recht om je niet te geloven, want je laat niks zien als bewijs.. En het valt me ook op dat heel veel mensen komen van: " ja ik heb dit en dat gezien" Hoe moeten we jullie dan geloven als jullie niks laten zien, dus kom daar eerst maar mee, want dan hebben echt bewijs Bewerkt: 20 april 2005 door Romero Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
stefan0077 Geplaatst: 20 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 ik weet niet hoe je die plaatjes hierop zet en al die sjit duzz want zeik je met je ..... beweis Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 ik weet niet hoe je die plaatjes hierop zet en al die sjit duzz want zeik je met je ..... beweis Zie de helpdesk <_< http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=6842 Deze topic verdient bijna een slot. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 gothfather zijn ZIN DAN HÉ dan ZAL HET WEL NIET ZO ZIJN :angry: :angry: ij moet eens niet zo'n grote mond hebben mannetje Die berichten van jou slaan nergens op... <_< OOk die Poll van jou.. is gwoon Shit <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
stefan0077 Geplaatst: 20 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 boied mij wat kijk daar durf je wat te zegeen recht voor mijn neus niet :lol: en ik ga mijn woorden hie rniet aan verspelen meer dus praat wat je wil zou ik zege <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 Topic loopt uit de hand... Stefan weet nu hoe hij zijn screen kan uploaden, dus hij kan me een PB sturen zodra hij zijn bewijs wil posten. Zo niet, dan ga ik er vanuit dat dit gewoon onzin is en blijft het topic op slot. --topic closed-- [Niet eens met slotje -> Stuur me een PB] Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts