jancoCJ Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Komen er Nog SaveGames voor de pc van Gta IV? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pitbul Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 neee jammer genoeg niet dat komt volgens mij door het windows live acc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAfan054 Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Ondertussen zou het moeten kunnen, want er zijn ook al 100% savegames beschikbaar, die heb ik zelf ook erin gezeten t werkt goed, t werkt dan zo dat er een nieuwe Windows live account aangemaakt en moet je met HOME even wisselen en je save game laden en spelen maar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-pilot Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Je kan wel savegames van andere ppl gebruiken. Ik heb daar een tooltje voor. Je kan dan helaas nietmeer online spelen. Als dit niet uitmaakt upload ik hem wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kvbmaster Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 bij mij werken alle saved games XD in het mapje van de saved game staan bij mij 2 andere mapje en de bestanden verwisselen bij die ene van het lange nummer en ik kan het spelen:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.