Donald F. Duck Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Ik heb even snel een sig met Paint gemaakt. Jammer genoeg met JPG opgeslagen dus slechte kwaliteit... Rates & Comments zijn welkom PS: Eromheen zit een border, alleen zie je die rechtsboven, rechts en rechtsonder niet zo goed. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Hij is erg simpel, er zitten geen effecten aan. Volg een paar Tuts, het meest raad ik je de Tut van Visser23 aan. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Hij is erg simpel, er zitten geen effecten aan. Volg een paar Tuts, het meest raad ik je de Tut van Visser23 aan. Hij heeft het met paint gemaakt, Volgende keer beter lezen . Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 31 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2008 Geen rates? Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 8 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2009 Echt niemand? Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Geplaatst: 8 januari 2009 Ach, wat kan je er over zeggen. Je hebt gewoon het plaatje erin geplakt. Ik ind wel de border heel erg mooi gelukt met paint. Naam is ook wel goed. 7/10. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.