NickOwnage Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 (bewerkt) Ik deed die missie waar je de bank moet beroven. Ik was bij de bank en ik reed op dat moment in een Stretch, zo´n lange wagen. Ik reed tegen en andere auto aan. En we waren op de plaats van de gele pijl. Toen startte die Cutscené, en die was ineens Zwart-wit, ik denk dit klopt niet. Daarna heb ik de Cutscené geskipt. en toen lag ik daar met zo'n masker op, in de straat. Grappig, ik weet niet of dit een Easter Egg is. MvG Nick. Bewerk: Missie heet: Three Leaf Clover. Bewerkt: 27 december 2008 door NickOwnage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcelvn Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 volgens mij hoort dat zo of niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 volgens mij hoort dat zo of niet? Volgens mij niet, maar dan is het volgens mij een bug en geen easter egg Want toen ik gister de missie ging proberen, toen had ik het beeld gewoon in kleur toen ik in de gele marker stopte. Dus waarschijnlijk was het gewoon een foutje van GTA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 27 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 volgens mij hoort dat zo of niet? Volgens mij niet, maar dan is het volgens mij een bug en geen easter egg Want toen ik gister de missie ging proberen, toen had ik het beeld gewoon in kleur toen ik in de gele marker stopte. Dus waarschijnlijk was het gewoon een foutje van GTA Ok. Bedankt. Maar ik heb het filmpje niet afgekeken als ik dat wel deed stond NICO BELLIC er dan ook in? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ditmar154 Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Ik deed die missie waar je de bank moet beroven.Ik was bij de bank en ik reed op dat moment in een Stretch, zo´n lange wagen. Ik reed tegen en andere auto aan. En we waren op de plaats van de gele pijl. Toen startte die Cutscené, en die was ineens Zwart-wit, ik denk dit klopt niet. Daarna heb ik de Cutscené geskipt. en toen lag ik daar met zo'n masker op, in de straat. Grappig, ik weet niet of dit een Easter Egg is. MvG Nick. Bewerk: Missie heet: Three Leaf Clover. dit is natuurlijk gwn een buk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 11 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2009 Ik deed die missie waar je de bank moet beroven.Ik was bij de bank en ik reed op dat moment in een Stretch, zo´n lange wagen. Ik reed tegen en andere auto aan. En we waren op de plaats van de gele pijl. Toen startte die Cutscené, en die was ineens Zwart-wit, ik denk dit klopt niet. Daarna heb ik de Cutscené geskipt. en toen lag ik daar met zo'n masker op, in de straat. Grappig, ik weet niet of dit een Easter Egg is. MvG Nick. Bewerk: Missie heet: Three Leaf Clover. dit is natuurlijk gwn een bug Buk? Hahaha. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.